Autor |
Správa |
Jakkub
AMERICAN FARMER
Založený: 09.09.2004 Príspevky: 84
|
|
Zasadny rozdiel medzi MW a U2... |
|
Vsimli ste si jeden zasadny rozdiel, v ktorom sa lisi NFS: Underground 2 od NFS: Most Wanted? V NFSU2 nie je na uliciach okrem aut vobec nic - vsetky objekty ako lampy, stlpy stromy a pod. su umiestnene za nepristupnymi murikmi a plotmi, ktore oddeluju cestu/chodnik od okoliteho mesta. V NFS: Most Wanted narozdiel od NFSU2 mate monost zrazit co sa da.. lampy, zastavky, stanky, stromceky, kuzely a dalsie blbovinky... co je jednak zaujimave spestrenie a taktiez je hra realnjsia (ak sa o tom u NFSMW da hovorit).
No a teraz k jadru veci... viete ako to bude v NFS: Carbon? Zase tak ako v NFSU2.. podla trailerov budu ulice zase prazdne, a vsetko za "neprejazdnymi" stenami (ostatne nechapem ako moze byt umiestneny taky vchod do garaze alebo do obchodu za plotom cez ktory sa neda v ziadnom useku prejst )
Myslim ze tento postup si mozme vysvetlit dennou dobou v NFS. Zatial co cez den su lampy v meste len na okrasu, a ked ich zrazite nic sa nestane, v noci z nich skutocne svieti svetlo a keby ste ich zrazili, logicky by museli zhasnut. To by ale nedovoloval engine tychto novych NFS, ktory je pravdepodobne nastaveny na fixne svetlo ktore sa nemeni. A ako by to vyzeralo, keby ste vykosili lampy v celej ulici a stale by kdesi vo vzduchu z "niecoho" vyzarovalo svetlo
Z toho vyplyva jedine, NFS: Carbon smell....
_________________ "Bůh mi nadělil inteligenci, pracovitost a nadání (a Vám ne)."
"Můj názor má moc, sílu a význam. Váš názor neznamená vůbec nic!" |
|
Ne 3.9.2006, 19:51 |
|
|
Kein
! EPICKÁ LAMA !
Založený: 05.11.2004 Príspevky: 646 Bydlisko: HlučínRulez =)
|
|
|
|
hlavne ze to dava i staricky engine v GTA to je proste dmnce autoru...a proc myslite ze byla v U2 jen tma a v M jen den?? z podobneho duvodu a to jest stinovani ktere je napevno na mape gdyby se stridala den a noc muselo by byt logicky jinaci...typicky priklad v U2 je vnitrek aut ktery je stale tmavy
_________________ JSEM NEJLEPŠÍ NA SVĚTĚ!!! NEJLEPŠÍ!!!
|
|
Ne 3.9.2006, 20:06 |
|
|
KingPimp
Administrátor
Založený: 12.09.2004 Príspevky: 742 Bydlisko: Metropolis
|
|
|
|
mna napadlo to iste co vravel Kein,teda tie lampy v gta(mimochodom fungovalo to uz v gta3)
EA proste seru na detaily,s tym sa neda nic robit
Jakkub: to ze pred obchodom/garazou bola stena si videl v Carbone ? ja som to nejak asi nepostrehol/nevnimal
no kazdopadne dovolim si poznamenat ze MW(aj na to ze nepouzival lampy) pouzival real-time shadows ktore sa prisposobia svetlu(svetlo svieti nad strom,tien stromu dopada na auto=pohyblivy tien=mozna volna manipulacia so svetlom),takze myslim ze s tym by nemal byt az taky problem ale EA ma asi ine myslenie
|
|
Ne 3.9.2006, 20:30 |
|
|
Jakkub
AMERICAN FARMER
Založený: 09.09.2004 Príspevky: 84
|
|
|
|
tymi obchodmi som nemyslel obchody s tuningom ale klasicke obchody a budovy v meste ako potraviny vchody do domov rodinne garaze a pod
_________________ "Bůh mi nadělil inteligenci, pracovitost a nadání (a Vám ne)."
"Můj názor má moc, sílu a význam. Váš názor neznamená vůbec nic!" |
|
Ne 3.9.2006, 21:20 |
|
|
KingPimp
Administrátor
Založený: 12.09.2004 Príspevky: 742 Bydlisko: Metropolis
|
|
|
|
jaj aha,tak to mas pravdu,nie je to sice vsade ale vidno to dost casto to je fakt
|
|
Ne 3.9.2006, 21:27 |
|
|
Kein
! EPICKÁ LAMA !
Založený: 05.11.2004 Príspevky: 646 Bydlisko: HlučínRulez =)
|
|
|
|
Pokud nebudou v NFS mestech lidi a cajti tak at radsi mesto nedelaj a uzstanou u klasickych trati...HOMETOWN FOREVER!!
_________________ JSEM NEJLEPŠÍ NA SVĚTĚ!!! NEJLEPŠÍ!!!
|
|
Ne 3.9.2006, 23:08 |
|
|
BIRD
Divák
Založený: 03.08.2006 Príspevky: 59 Bydlisko: Some where in Germany
|
|
|
|
Presne...a co by si robil s tymy ludmi???
_________________
| | btw. najvacsi je s ciganmi a madarmi |
jojo v teme "Skym mate najvetsi porblem?"
>>>>>http://s1.gladiatus.org/game/c.php?uid=32191 <<<<< |
|
Ne 3.9.2006, 23:10 |
|
|
Madish
VIP member
Založený: 18.09.2004 Príspevky: 251 Bydlisko: Most,ČR
|
|
|
|
Co byste čekali od narychle uplácaný lamárny
_________________
Takahiro Ueno
Toyota Soarer |
|
Po 4.9.2006, 11:20 |
|
|
Mysho
Okruhový závodník
Založený: 03.06.2006 Príspevky: 1189 Bydlisko: mam
|
|
|
|
mudra myslienka jakkub EA toto robi aj u inych hier(kaslu na detaily), bohuzial aj pri NFS a je to len na skodu veci...kludne by som im dal cas aj 2-3 roky aby z toho urobili konecne poriadnu hru se vsim vsudy takto ked vydavaju NFS vzdy po roku(ja viem ze sa na tom pracovalo uz davnajsie pred vydanim MW ale aj tak je to malo casu na kvalitnu hru) nie ta hra dotiahnuta...
_________________
PUSH PEDAL TO THE METAL!!!!! |
|
Po 4.9.2006, 11:50 |
|
|
Swingal
Skúsený tuner
Založený: 23.04.2005 Príspevky: 408 Bydlisko: Blava ne?
|
|
|
|
Suhlasim s Myshom, ale netreba to prehanat s tou dlzkou vyroby. Mam na mysli take Duke Nuke Forever . ale stalker vypada cim dalej tym lepsie a ked citam preco ho odkladaju tak sa mi to lubi cim dalej tym viac.
_________________
ICQ: 256-909-394 WEB: www.wiizone.sk |
|
Po 4.9.2006, 15:56 |
|
|
|