Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk
RegistráciaHľadaťFAQZoznam užívateľovUžívateľské skupinyNeedForSpeed.sk
Prihlásenie
Zasadny rozdiel medzi MW a U2...

 
Odpovedať na tému    Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk » Diskusia o NFS: Carbon Zobraziť predchádzajúcu tému
Zobraziť nasledujúcu tému
Zasadny rozdiel medzi MW a U2...
Autor Správa
Jakkub
AMERICAN FARMER
AMERICAN FARMER


Založený: 09.09.2004
Príspevky: 84

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Zasadny rozdiel medzi MW a U2... Odpovedať s citátom
Vsimli ste si jeden zasadny rozdiel, v ktorom sa lisi NFS: Underground 2 od NFS: Most Wanted? V NFSU2 nie je na uliciach okrem aut vobec nic - vsetky objekty ako lampy, stlpy stromy a pod. su umiestnene za nepristupnymi murikmi a plotmi, ktore oddeluju cestu/chodnik od okoliteho mesta. V NFS: Most Wanted narozdiel od NFSU2 mate monost zrazit co sa da.. lampy, zastavky, stanky, stromceky, kuzely a dalsie blbovinky... co je jednak zaujimave spestrenie a taktiez je hra realnjsia (ak sa o tom u NFSMW da hovorit).

No a teraz k jadru veci... viete ako to bude v NFS: Carbon? Zase tak ako v NFSU2.. podla trailerov budu ulice zase prazdne, a vsetko za "neprejazdnymi" stenami Sad (ostatne nechapem ako moze byt umiestneny taky vchod do garaze alebo do obchodu za plotom cez ktory sa neda v ziadnom useku prejst Mr. Green )

Myslim ze tento postup si mozme vysvetlit dennou dobou v NFS. Zatial co cez den su lampy v meste len na okrasu, a ked ich zrazite nic sa nestane, v noci z nich skutocne svieti svetlo a keby ste ich zrazili, logicky by museli zhasnut. To by ale nedovoloval engine tychto novych NFS, ktory je pravdepodobne nastaveny na fixne svetlo ktore sa nemeni. A ako by to vyzeralo, keby ste vykosili lampy v celej ulici a stale by kdesi vo vzduchu z "niecoho" vyzarovalo svetlo Mr. Green

Z toho vyplyva jedine, NFS: Carbon smell....

_________________
"Bůh mi nadělil inteligenci, pracovitost a nadání (a Vám ne)."
"Můj názor má moc, sílu a význam. Váš názor neznamená vůbec nic!"
Ne 3.9.2006, 19:51 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
Kein
! EPICKÁ LAMA !
! EPICKÁ LAMA !


Založený: 05.11.2004
Príspevky: 646
Bydlisko: HlučínRulez =)
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
hlavne ze to dava i staricky engine v GTA to je proste dmnce autoru...a proc myslite ze byla v U2 jen tma a v M jen den?? z podobneho duvodu a to jest stinovani ktere je napevno na mape gdyby se stridala den a noc muselo by byt logicky jinaci...typicky priklad v U2 je vnitrek aut ktery je stale tmavy

_________________
JSEM NEJLEPŠÍ NA SVĚTĚ!!! NEJLEPŠÍ!!!
Ne 3.9.2006, 20:06 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
KingPimp
Administrátor
Administrátor


Založený: 12.09.2004
Príspevky: 742
Bydlisko: Metropolis
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
mna napadlo to iste co vravel Kein,teda tie lampy v gta(mimochodom fungovalo to uz v gta3)
EA proste seru na detaily,s tym sa neda nic robit
Jakkub: to ze pred obchodom/garazou bola stena si videl v Carbone ? ja som to nejak asi nepostrehol/nevnimal Neutral
no kazdopadne dovolim si poznamenat ze MW(aj na to ze nepouzival lampy) pouzival real-time shadows ktore sa prisposobia svetlu(svetlo svieti nad strom,tien stromu dopada na auto=pohyblivy tien=mozna volna manipulacia so svetlom),takze myslim ze s tym by nemal byt az taky problem ale EA ma asi ine myslenie
Ne 3.9.2006, 20:30 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
Jakkub
AMERICAN FARMER
AMERICAN FARMER


Založený: 09.09.2004
Príspevky: 84

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
tymi obchodmi som nemyslel obchody s tuningom ale klasicke obchody a budovy v meste ako potraviny vchody do domov rodinne garaze a pod

_________________
"Bůh mi nadělil inteligenci, pracovitost a nadání (a Vám ne)."
"Můj názor má moc, sílu a význam. Váš názor neznamená vůbec nic!"
Ne 3.9.2006, 21:20 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
KingPimp
Administrátor
Administrátor


Založený: 12.09.2004
Príspevky: 742
Bydlisko: Metropolis
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
jaj aha,tak to mas pravdu,nie je to sice vsade ale vidno to dost casto to je fakt
Ne 3.9.2006, 21:27 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
Kein
! EPICKÁ LAMA !
! EPICKÁ LAMA !


Založený: 05.11.2004
Príspevky: 646
Bydlisko: HlučínRulez =)
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
Pokud nebudou v NFS mestech lidi a cajti tak at radsi mesto nedelaj a uzstanou u klasickych trati...HOMETOWN FOREVER!!

_________________
JSEM NEJLEPŠÍ NA SVĚTĚ!!! NEJLEPŠÍ!!!
Ne 3.9.2006, 23:08 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
BIRD
Divák
Divák


Založený: 03.08.2006
Príspevky: 59
Bydlisko: Some where in Germany
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
Presne...a co by si robil s tymy ludmi???

_________________
Jojo Napísal:
btw. najvacsi je s ciganmi a madarmi Mr. Green


jojo v teme "Skym mate najvetsi porblem?"

>>>>>http://s1.gladiatus.org/game/c.php?uid=32191 <<<<<
Ne 3.9.2006, 23:10 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Madish
VIP member
VIP member


Založený: 18.09.2004
Príspevky: 251
Bydlisko: Most,ČR
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
Co byste čekali od narychle uplácaný lamárny Mr. Green

_________________

Takahiro Ueno
Toyota Soarer
Po 4.9.2006, 11:20 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky Yahoo Messenger ICQ
Mysho
Okruhový závodník
Okruhový závodník


Založený: 03.06.2006
Príspevky: 1189
Bydlisko: mam
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
mudra myslienka jakkub Wink EA toto robi aj u inych hier(kaslu na detaily), bohuzial aj pri NFS a je to len na skodu veci...kludne by som im dal cas aj 2-3 roky aby z toho urobili konecne poriadnu hru se vsim vsudy Mr. Green takto ked vydavaju NFS vzdy po roku(ja viem ze sa na tom pracovalo uz davnajsie pred vydanim MW ale aj tak je to malo casu na kvalitnu hru) nie ta hra dotiahnuta... Sad

_________________

PUSH PEDAL TO THE METAL!!!!!
Po 4.9.2006, 11:50 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
Swingal
Skúsený tuner
Skúsený tuner


Založený: 23.04.2005
Príspevky: 408
Bydlisko: Blava ne?
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
Suhlasim s Myshom, ale netreba to prehanat s tou dlzkou vyroby. Mam na mysli take Duke Nuke Forever Mr. Green. ale stalker vypada cim dalej tym lepsie a ked citam preco ho odkladaju tak sa mi to lubi cim dalej tym viac. Wink

_________________

ICQ: 256-909-394 WEB: www.wiizone.sk
Po 4.9.2006, 15:56 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:    
Odpovedať na tému    Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk » Diskusia o NFS: Carbon Časy uvádzané v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1
Prejdi na: 
Rýchla odpoveď


Nemôžete odosielať nové témy
Nemôžete odpovedať na témy
Nemôžete upravovať svoje príspevky
Nemôžete mazať svoje príspevky
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template by Freestyle XL, modified by JakkubTOPlist