Sledujete Dakar? |
Samozrejme,prve Januarove tyzne su len o nom. |
|
31% |
[ 7 ] |
Nesledujem. |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Celkom hlasov : 22 |
|
Autor |
Správa |
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
So 22.12.2007, 15:36 |
|
|
Lacky17
Začínajúci tuner
Založený: 02.11.2007 Príspevky: 105
|
|
|
|
jasne ze sledujem sice uz len na nete lebo eurosport nemame a ked nahodou ide nieco v sportovych alebo motoristickych relaciach to hej zahajenie sezony v novom roku si nenecham predsa ujst Drzim palce Loprais-ovi nech sa mu to podari konecne ten KAMAZ porazit
OFF TOPIC nevite ci ide ten Fiat tento rok? lebo mam pocit ze minuly rok nebol. Mal sa zucastnit s FIAT PANDA 4x4
EDIT: tak toto je uz sila nie len ze FIAT ale uz aj OPEL http://www.santinhomendes.com/conteudos/sm.jpg
jo a nejake Wallka od Loprais temu http://www.loprais.cz/loprais/index.php?obsah=fotogalerie&dir=fotogalerie
_________________
|
|
So 22.12.2007, 15:41 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
trochu popozeram v sport spravach ze co nove...
btw Bubak a komu drzis? GINAF?
_________________
|
|
So 22.12.2007, 19:55 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Na oficialnej registracke Opel ani Fiat tento rok nefiguruje.
Viac uz tu
Jeden Opel tam ale fuguruje.Start. cislo 327 madarskeho teamu Antara. Ale o nom sa skorej nic nevie ako nieco vie. Taky stred startovneho pola.
Co sa tyka kamionov,za tento rok sa toho sakra vela udialo. Najhlavnejsia je uprava pravidiel (vznikla takz. skupina Superproducion) kde je mozne posunut motor viac do stredu (cca. 150 cm od prednej napravy) cim sa zabezpeceni lepsie rozlozenie vahy. Vozy samozrejme musia splnat homologizaciu. Musia mat ale motor,ktory je aspon v niekolkych kusoch seriovo vyrabany. ( V praxi to napr. znamena ze motor zo Scanie mozete dat do Volva ) O tomto FIA vydala plnu kopu homologizacnych papierov,takze v skratke je to asi tak. Samozrejme,maximalna hmotnost nemoze byt mensia ako 8,5 Tony. Urcita davna seriovosti tam teda rozhodne je.
Teamy sa tak i vyzbrojili. Loprais postavil scela novy special podla novych pravidiel. Pouzil novsi motor Deutz,ktory podava vacsi vykon (816 k/ 2100 pri min-1 /// 3200 Nm pri 1200 min-1) Novu lahku nadstavbu. Spolu s posunutim motora viac dozadu sa voz stal hravejsim a dobre konkurencie schopnym. Team ma naroziel od minuleho roku rychlu asistenciu.Sice ta s i s poctom mechanikom nevyrovna Holandanom ani Rusom,ale s tymto ma problem asi kazdy cesky Team. Aleš Loprais si minuly rok odskakal dobry start 3. miestom. Ako sam uviedol v diskusii na ČT4 Sport,rad by bojoval o prve miesto.
Dobre su pripraveny i v Tedome (Liaz) (Team Martina Macíka). Postavili novy voz,ktory chcu hlavne vyskusat. Minuchodom ma taky isty motor ako Lopraisov special. Pre mna boli Liazky vzdy nieco ine v Dakare.Takze z ceskych teamov najviac asi drzim im.Hlavne nech sa im technika overi. Novy Tedom FOX,zalozeny na koncepcii Liazu s motorom Deutz je dobry zaklad na dalsie. Spolu s rychlou asistenciou teamu a skusenou posadkou si to na spicku v dalsich rokoch urcite dotiatne. Ale v tomto roku to asi bude len taka testovacia sezona.
Dalej nastupuje i "starucka" kompletne zrepasovana Liazka 111. Ta patri medzi take stalice. Vlastne s tou startoval Martin Macik v 2003. Medzitym presla kompletnym zrepasovanim a motorari z Tedomu jej dali najnovsi motor Liaz-Tedom. Minuly rok prave tento sklamal,pretoze v jednej z etap im odislo tesnenie motora (mimochom,celkom obvykla chyba u motorov Liaz-Tedom M1.2C). Skoda,v tom case bol Macik v prvej desiatke. Nato,ze Liaz uz vlastne dobre 4 roky neexistuje (posledny automobil bol postaveny v roku 2003 a bol to prave doprovodny kamion pre Martina Macika) je to skvely vysledok. Samozrejme,to vsetko by neislo bez podpory Tedomu,ktory uz v celkom hojnom pocte produkuje autobusy,repasuje kamiony Liaz na FOXy (modularnost Liaziek je velmi dobra vec,zo starej sa da bezproblemov spravit nova.To iste plati aj pre Karosy) a vyraba nove kamiony FOX.
Do partie este spada Team Tomáša Tomečka (Letka Racing Team). Vlastne ako jediny nasadzuje este do svojej Tatry vzduchom chladene motory tej istej znacky.V poslenom case nejak stagnuje.
U Rusov sa toho dost nezmenilo. Auto sa len prisposobilo zmenam v skupine. Upravy boli hlavne v umiestneny nadrze a vyfuku. Inak som nic taketo nezaregistroval. Konecne sa im rozpadla minuly rok vitazna seria,ked Čagin havaroval.
Holandania vyrazaju opat velmi pocetny. Ginaf Relly Power Team nasadzuje specialy X2222 s motorom CAT C18 o vykone 950 k. Motor ma spochopnost sa elektornicky upravovat na vacsi vykon (Holandania to dokazovali hlavne v zavere Dakaru 2007,ked bojoval Van Ginkel s Alesom Lopraisom o 3. miesto.Ginaf vtedy podaval "ze vraj" i 1500 koni.) Ako u jedineho som si nevsimol skoro ziadnu zmenu. Co je zapricinene asi koncepciou vozu a ulozenim motora.
De Rooy Team zmenil kabat celkovo. Kedze automobilka DAF nema o Dakar zaujem (vlastne ona on nema zaujem od Januara 1988). De Rooy sa rozhodol pre kompletnu zmenu uz v 2007. V 2006 mal so svojim DAFom problemy s homologizaciou u FIA.Takze na rok 2007 nasadil GINAFy s motorom DAF.Napravy neboli tuhé (ako sa zvycajne pouzivaju) ale nezavislo odpruzene navesenie kolies (podobnu koncepciu vyuziva i Ginaf Relly Power Team),avsak omnoho pevnejsiu a robistnejsiu.Motor DAF to ani v jednom z dvoch pripadoch (syn Gerard De Rooy,otec Jan De Rooy) nevydrzal. Tento rok ako jediny vsadili na iny motor ako seriovy.Pouzili do svojho Ginafu motor IVECO Cursor 13. Zasa maju i the napravy. Po mnohych rokoch zmenili kompletne sponzorov a farby teamu,takze nie su v tmavo-modrom ale v tmamo-cervenom.
Nakoniec MAN. S minulorocnym vitazazom Hansom Staceym. Dost noviniek od nich neprichadza.Takze skoro vsetko bezo zmien. Urcite upravili auto podla novych pravidiel,aby boli konkurencie schopny a rozhodne so svojim zazenim a skusenostami budu na celnych miestach.Celkom v kategorii kamionov je to celkom nabite. Pat teamov ma realnu sancu v prvej desiatke.To zapocitajme,ze kazdy team ma i tri kamiony,takze teamove dvojky mozu teoreticky zastupit svojich liderov v teame) Plus dalsie teamy akymi su Tedom a podobne. Rozhodne to nie je ako zaciatkom 90. rokov,ked na uspech mohli mysliet len dve Tatry a dva specialy Perlini a kopa (hlavne doprovodnych) Mercedesov bola mimo.
Komu drzim ja palce? Moji oblubenci z radov holandanov su GRP Team.Jan De Rooy je stara skola z 80. rokov.Kto by lietajuceho holandana nemal rad.Gerard ide v jeho spalajach velmi dobre. Skoda,ze len pri boji proti Kamazom tahal vzdy za kratsi koniec,a ked ked uz Kamaz tento rok padol,nevyrzal motor. Z ceskych Teamov je to jednoznacne pre mna Team Martina Macika. Novy Tedom FOX je viac nez konkurencie schopny. Zato ale Loprais postavil asi najlepsie pripraveny kamion a i uz Ales ma za sebou toho celkom vela.Stoji za nim skvely team.
Podla najnovsich informacii prave Tedom FOX nepresiel technickou kontrolou (dovodom je material pouzity na kabinu,pravepodobne najskor kvoli jeho bezpecnosti) Podla najnovsich informacii sa dava na tento Tedom nova kabina z nejakeho stareho Liazu.Takze uvidime ako to dopadne s homologizaciou potom a ako to bude vyzerat.
Takto vyzera special Tedom:
_________________
|
|
Ne 23.12.2007, 02:43 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
TEDOm? co to za cinaka?
_________________
|
|
Ne 23.12.2007, 11:39 |
|
|
TWOQAN
Okruhový závodník
Založený: 31.01.2006 Príspevky: 1806 Bydlisko: LIPTOVSKÝ MIKULAŠ
|
|
|
|
keby si to cital tak by si zistil ze to je Liazka
|
|
Ne 23.12.2007, 12:59 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
lol to liaz?
_________________
|
|
Ne 23.12.2007, 13:50 |
|
|
TWOQAN
Okruhový závodník
Založený: 31.01.2006 Príspevky: 1806 Bydlisko: LIPTOVSKÝ MIKULAŠ
|
|
|
|
| | Dobre su pripraveny i v Tedome (Liaz) (Team Martina Macíka). Postavili novy voz,ktory chcu hlavne vyskusat. Minuchodom ma taky isty motor ako Lopraisov special. Pre mna boli Liazky vzdy nieco ine v Dakare.Takze z ceskych teamov najviac asi drzim im.Hlavne nech sa im technika overi. Novy Tedom FOX,zalozeny na koncepcii Liazu s motorom Deutz je dobry zaklad na dalsie. Spolu s rychlou asistenciou teamu a skusenou posadkou si to na spicku v dalsich rokoch urcite dotiatne. Ale v tomto roku to asi bude len taka testovacia sezona. |
|
|
Ne 23.12.2007, 13:54 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
este keby tie liazy sa vyrabali...
_________________
|
|
Ne 23.12.2007, 18:12 |
|
|
R1zeK
Pro Tuner
Založený: 26.08.2006 Príspevky: 4086 Bydlisko: Košice
|
|
|
|
| | ... |
...lol dlhšie to nevieš napísať? to mám čítať? omg
_________________
|
|
Ne 23.12.2007, 19:23 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
S Liazom je to asi takto:
V roku 2003 definitivne zanikol.Nieco sa rozpredalo,inu dokumentaciu (napr. na motory,napravy + technicku dokumentaciu vozidiel) odkupila spolocnost Tedom.Tedom zdedil motorarsky zavod Jablonci nad Nisou. Tedom je teda taka "nastupnicka" firma,ktora nadviazala na vyrobu Liazu,reps. jeho vyvojarskych projektov.
Vlastne na Dakare startuje taky kamion,ktoreho vyrobca uz vyse 4 roky neexistuje. Casom s novymi pravidlami bude vsak problem s homologizaciou,preto nastupuje Tedom. Vozidla teda nesu nazov Liaz,v skutocnosti su to vlastne zrepasovane automobily Tedomu. + novy FOX Superproducion je uplne novy truck,preto Tedom. Avsak ten nepresiel technickou kontrolou a preto dostane homologizaciu Liazu (o to sa aspon teraz pokusaju,ked uz nova hlinikova kabina FOXa nepresla tech. kontrolou ). Je v tom bordel,ale tak to vzdy v motorsporte bolo. Hlavne je nejak prest cez technicku kontrolu a dalej sa uz o to nezaujimat. Tak to riesili v Perlini zaciatkom 90. rokov (neslavne sa o tychto 4 nasobnych vitazoch Dakaru hovorilo ze seriovy maju akurat tak technicky preukaz ) takto prekracoval v 60. rokoch Enzo Ferrari pravidla vo vytvalostnych pretekoch.
Papierovacky,papierovacky.
| |
...lol dlhšie to nevieš napísať? to mám čítať? omg |
Nie.Ty.Really?
_________________
|
|
Ne 23.12.2007, 19:33 |
|
|
Lacky17
Začínajúci tuner
Založený: 02.11.2007 Príspevky: 105
|
|
|
|
pokial ma pamät neklame tak aj GINAFi mali problemi a mam pocit ze z niektoreho rocnika boli dokonca aj diskvalifikovany ale presny dovod nevim
_________________
|
|
Ne 23.12.2007, 22:49 |
|
|
jhony
Okruhový závodník
Založený: 27.10.2007 Príspevky: 1058 Bydlisko: Long island street 366559 NY
|
|
|
|
vole ja som z toho !LAMA! ale viem ze mitubishi vyhralo titul 6x posebe
_________________
|
|
Ne 23.12.2007, 22:55 |
|
|
Lacky17
Začínajúci tuner
Založený: 02.11.2007 Príspevky: 105
|
|
|
|
no lol =D
len tak nemate ktosi foto toho Porsche 959 co jazdilo Dakar? ak jo dajte ju bud sem alebo mi ju poslite cez SZ dik
_________________
|
|
Ne 23.12.2007, 23:04 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
opytaj Bubaka on je dakar fanatic !!
!
_________________
|
|
Ne 23.12.2007, 23:26 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
| | pokial ma pamät neklame tak aj GINAFi mali problemi a mam pocit ze z niektoreho rocnika boli dokonca aj diskvalifikovany ale presny dovod nevim | Diskvalifikacia priamo ziadnemu Ginafu este nehrozila. Hovorilo sa ,ze minuly rocnik samotny GRP Team porusuje velkostou kolies pravidla,avsak komisari voci nim nezasiahli. Inak bol problem len s homologizaciou u specialov DAF CF85 4x4,pretoze samotny DAF nevyraba 4x4 podvozok. Preto vsetky teamy prestupuju na sestersku spolocnost Ginaf,pretoze ona vyraba "tazke podvozky" v Holansku.
A vobec,DAF sa o Dakar nezaujima uz od roku 1988.De Rooy sa sice so svojim teamom vratil na Dakar v roku 2003,avsak bez masivnej podpory akou sa DAF ponukal pre Dakar v 80.tych rokoch. Dovod je tam scela jasny. Zasady... DAF to tento rok zaklincoval tym,ze prestava vyvijat motory pre motorsport,tak preto zostava uz len Ginaf a motorarska alternativa (akou je CAT,Iveco v praxi)
| | vole ja som z toho !LAMA! ale viem ze mitubishi vyhralo titul 6x posebe | 7 krat po sebe. Dakar dohromady vyhralo 12 krat.
| | no lol =D
len tak nemate ktosi foto toho Porsche 959 co jazdilo Dakar? ak jo dajte ju bud sem alebo mi ju poslite cez SZ dik |
Fotos - Porsche na Dakare - 1984 (911) 1985/86 (959) + vystavy
Porsche 959/961 - horlavost
Fotiek je vela,videa tiez. I pribehov.
_________________
|
|
Po 24.12.2007, 00:26 |
|
|
Lacky17
Začínajúci tuner
Založený: 02.11.2007 Príspevky: 105
|
|
|
|
joo to je voncoo dikes moc za fotky a sry za tie milne info o Ginafe
_________________
|
|
Ut 25.12.2007, 19:58 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
A vlastne jedna diskvalifikacia DAF postihla. Nebol to teda Ginaf,ale DAF. Rok predtym,ked De Rooy nepresiel homologizaciou.
Hans Bekxs siel v 2005 preteky svojho zivota. Roky predtym sedlal sice Ginaf (a to celkom dlhu dobu,od 1998). Ale potom presiel na DAF.V 2005 prisiel na 2. mieste za rusom Kabirovom. Na podrobnej prehliadke auta v cieli sa zistili urcite veci,ktore nezodpovedali pravidlam (napr. velkost medzichladica stlaceneho vzduchu,material predneho narazniku a velkost listovych per).
Hovori sa,ze tuto "podrobnu prehliadku" maju na svedomi prave rusi. Ich Kamaz sa takejto "podrobnej prehladke" nepodrobil. Odisiel pod 5-tich minutach.
Neviem co vtedy rusom lezalo v zaludku.Kabirov prisiel 10. absolutne (to zmanena v podari auto-kamion). To sa dovtedy podarilo len Francescovi Perlini (1993 - 10.) a Karlovi Lopraisovi (nezabudnutelne 6. miesto absolutne v 1994)
Viac menej takyto "skandal" maju na svedomi prave komisari ASO. Pretoze tych veci,ktore nezodpovedali pravidlam je hnet niekolko.Kazdy kamion sa totis postavi na kontrolu este pred zavodom. Tak si nedokazem predstavit,ze az tolko veci si tam nevsimli.
Ono i tak,napr. v 1988,ked sa posudzovalo prave na tento "predzavodnej kontrole" ci je bude kamion klasifikovany bud to v skupine prototypov,alebo seriovych vozidiel,bol jeden Liaz zaradeny do skupiny prototypov.Avsak druhy,taky isty,bol uz zaradeny do seriovych. Nuz,odlisni komisari,odlisne chute. Potom sa to vyriesilo tak,ze boli obidva Liazy zaradeny do prototypov. A co nemali seriove? Zdvojene tlmice na prednej naprave.
Viac menej,DAFy,Ginafy,,Kamazy a Perlini su presnym stelesnenim toho,ako sa dovolene (a niekedy i nedovolene ) prekracuju pravidla.
_________________
|
|
Št 27.12.2007, 18:21 |
|
|
Maťo69
Okruhový závodník
Založený: 08.11.2006 Príspevky: 1065
|
|
|
Pi 4.1.2008, 15:38 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
Pi 4.1.2008, 16:02 |
|
|
R1zeK
Pro Tuner
Založený: 26.08.2006 Príspevky: 4086 Bydlisko: Košice
|
|
|
|
to je v piči omfg... si neviem predstaviť, aby tak zrušili napr F1 z podobného dôvodu
_________________
|
|
Pi 4.1.2008, 17:07 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Oficialna sprava:
| | A.S.O. cancels the 2008 edition of the Dakar rally
After different exchanges with the French government - in particular the Ministry for Foreign Affairs - , and based on their firm recommendations, the organisers of the Dakar have taken the decision to cancel the 2008 edition of the rally, scheduled from the 5th to the 20th of January between Lisbon and Senegal’s capital.
Based on the current international political tension and the murder of four French tourists last 24th of December linked to a branch of Al-Qaeda in Islamic Maghreb, but also and mainly the direct threats launched directly against the race by terrorist organisations, no other decision but the cancellation of the sporting event could be taken by A.S.O.
A.S.O.’s first responsibility is to guarantee the safety of all: that of the populations in the countries visited, of the amateur and professional competitors, of the technical assistance personnel, of the journalists, partners and rally collaborators. A.S.O. therefore reaffirms that the choice of security is not, has never been and will never be a subject of compromise at the heart of the Dakar rally.
A.S.O. condemns the terrorist menace that annihilates a year of hard work, engagement and passion for all the participants and the different actors of the world’s biggest off-road rally. Aware of the huge frustration, especially in Portugal, Morocco, Mauritania and Senegal, and beyond the general disappointment and the huge economical consequences in terms of direct and indirect repercussions for the countries visited, A.S.O. will continue to defend the major values of great sporting events and will carry on its engagement for a durable development through the Actions Dakar, started 5 years ago in sub-Saharan Africa with SOS Sahel International.
The Dakar is a symbol and nothing can destroy symbols. The cancellation of the 2008 edition does not endanger the future of the Dakar. To offer, for 2009 a new adventure to all the off-road rally passionate is a challenge that A.S.O. will take on in the months to come, faithful to its engagement and its passion for sports.
--------------------------------------------------------------------------------------
Po různých rozhovorech s francouzskou vládou – obzvlášť s ministrem zahraničí – a vzhledem k jeho naléhavým doporučením, se organizátoři Rallye Dakar rozhodli, zrušit ročník 2008, který se měl jet od 5. do 20. ledna mezi Lisabonem a hlavním městem Senegalu.
Vzhledem k nynějšímu mezinárodnímu politickému napětí, zavraždění čtyř francouzských turistů 24. prosince 2007, které je ve spojitosti s jednou ze skupin Al – Kajda „au Maghreb islamique“, a především vzhledem k přímým výhrůžkám, které byly vyjádřeny teroristickými hnutími přímo proti rallye, nevidí A.S.O. žádné jiné východisko, než tuto sportovní událost zrušit.
Nejvyšší zodpovědnost A.S.O. je zaručit bezpečí všem: obyvatelům, francouzským i nefrancouzským jezdcům , jak amatérům, tak i profijezdcům, technickým pracovníkům, žurnalistům, partnerům a spolupracovníkům rallye. A.S.O. tímto potvrzuje, že bezpečnost Rallye Dakar nikdy nebyla, není a nebude předmětem kompromisů!!!
A.S.O.odsuzuje vyhrožování teroristů, kteří ničí rok práce, angažmá a nadšení všech účastníků a různých spolupracovníků světové marathon rallye. Vědomí obrovské frustrace, která bude v Portugalsku, Maroku, Mauretánii a Senegalu a u všech věrných partnerů hodně silná, stejně jako všeobecné zklamání a závažné hospodářské důsledky pro tyto země, kvůli ušlým přímým a nepřímým příjmům, se A.S.O. i nadále zasadí o hodnoty, které zprostředkovávají velké sportovní události. Dále se také postará o pokračování angažmá pro trvalý vývoj pomocného programu „Actions Dakar“, které je realizováno pět let v Subsaharské Africe ve spolupráci s „SOS Sahel International“.
Rallye Dakar je symbol a symbol nemůže nic zničit. Zrušení ročníku 2008 v žádném případě nezpochybňuje budoucnost Dakaru. Zůstaneme i nadále věrní našemu angažmá a nadšení pro tento sport. A.S.O. se bude i v následujících měsících angažovat, aby od roku 2009 nabídla všem příznivcům rallye raid nová sportovní dobrodružství. |
_________________
Naposledy upravil Bubak dňa Pi 4.1.2008, 17:21, celkom upravené 1 krát |
|
Pi 4.1.2008, 17:12 |
|
|
kenny
Pro Tuner
Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
|
|
|
|
| | to je v piči omfg... si neviem predstaviť, aby tak zrušili napr F1 z podobného dôvodu |
no teraz bola F1 nudná naj bude ak alonso prestúpi do Renaultu späť ale škoda že zrušili dakar...aj keď dakar nepozerávam nejako často len tak akorát v športových novinách a tak.
|
|
Pi 4.1.2008, 17:17 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Kolega z LiazTruckFora upozornil na tuto vec:
"A.S.O. se bude i v následujících měsících angažovat, aby od roku 2009 nabídla všem příznivcům rallye raid nová sportovní dobrodružství."
Takze ziadny zanik to neznamena. Mozno vznikne urcita nahrada za rocnik 2008. Pripadane,to je len moje zbozne zelanie,by sa mohla obnovit tradicia Relly Paris-Moskva-Peking.
_________________
|
|
Pi 4.1.2008, 17:26 |
|
|
Pato
Pro Tuner
Založený: 27.11.2005 Príspevky: 2320 Bydlisko: Silicon Valley
|
|
|
|
lol a ja som v sporte pozeral jak katrinak dostal tu novu motorku a tak bol stastny ze nema tu staru.. a nakonec nic s toho.. museli byt ti jazdci dost nasraty
_________________
REMEMBER: SEEDERS ARE ALWAYS PROTECTED BY GOD! |
|
Pi 4.1.2008, 18:43 |
|
|
R1zeK
Pro Tuner
Založený: 26.08.2006 Príspevky: 4086 Bydlisko: Košice
|
|
|
|
| | lol a ja som v sporte pozeral jak katrinak dostal tu novu motorku a tak bol stastny ze nema tu staru.. a nakonec nic s toho.. museli byt ti jazdci dost nasraty |
Kebyže im za to zaplatia, akokeby jazdili, tak si myslím, že by neboli nasraty
_________________
|
|
Pi 4.1.2008, 18:49 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Rozhodne jedneho cloveka,ktory je minimalne na rozpuknutie tu mame. Martin Macík daval na svoj Tedom cez Vianoce inu kabinu. ten "fofer",ktory v poslednych dnoch zazil je velky a obdivuhodny. Velmi sa tesim nato,co aka sprava bude na ich webe.
Viz foto:
O motorkarov a automobily az taku strarost nemam,cez rok sa jazdi vela Baji,Cross Country zavodov a podobne. Uplatnenie si rozhodne najdu.
_________________
|
|
Pi 4.1.2008, 18:52 |
|
|
Lacky17
Začínajúci tuner
Založený: 02.11.2007 Príspevky: 105
|
|
|
Pi 4.1.2008, 21:27 |
|
|
Pato
Pro Tuner
Založený: 27.11.2005 Príspevky: 2320 Bydlisko: Silicon Valley
|
|
|
|
no tak aspon ze tu motorku vyuzije.. si na nu navykne a mozno lepsie skonci na novom dakare
_________________
REMEMBER: SEEDERS ARE ALWAYS PROTECTED BY GOD! |
|
So 5.1.2008, 12:44 |
|
|
bavorak
LFS Master
Založený: 28.08.2006 Príspevky: 1806 Bydlisko: Žilina
|
|
|
|
to ma fakt dostalo ze sa to zrusilo....skoda no.....uz som sa to chystal aj sledovat trochu
_________________ if you buy a rubish car...what you are saying - I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interesting in driving. If you dont have interest in something, it means you´re not good at it which means you must have your driving licence taken away. |
|
Ne 6.1.2008, 14:50 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Dakar-Nedakar. Mohlo to byt i horsie. Napr. v roku nastala taka situacia,ze museli povolat tazke Antonovi AN-124 Ruslan aby prepravili cele osadenstvo cez vojnou zmietany Niger. Po tazkych rocnikoch v 80.- rokoch. Celkovej stagnacii zaciatkom 90. rokov,hladani novych ciest (Sirte- Le Cap 1992),malej ucasti v 1993,velmi tazkemu rocniku 1994,divnostiam v 1996,celkom zaujimavemu Dakaru 1997 (Trat Dakar-Dakar),ukradnutej Tatre HAS v 1998,Paris-Dakar-Kahira 2000.Dalsie roky boli uz nastolenim urciteho standartu,ktory sa napr. v skupine T4 (kamiony ) prejavil az do povolenia prototypov. Skoda to je.
Ale vzdy nieco zle je na nieco dobre. Nech sa prezentuju dalsie dialkove sutaze. Pretoze zvycajne v suboji o prestiz prehravaju proti Dakaru. Takych sutazi je viac. Ziaciatkom 90. rokov to bola Paris-Moskva-Peking. Prvy rocnik sa mal ist uz v roku 1991,avsak situacia v byvalom SSSR to vtedy nedovolila. Rocnik 1992 bol o to lepsi. Vyhrali to sice vtedajsie hviezdy sutazi Cross Country (Motorky Yamaha,Auta Citroën,Kamiony Perlini) Dalsie rocniky dost zname nie su (historia tychto sutazi sa datuje do roku 1996,dalej to uz nesie nazov Master Relly).
Mimochodom,prave rocnik Paris-Moskva-Peking 92 je oznacovany za jednu z najlepsich dialkovych sutazi 90. rokov. A to je co povedat.
Pre zaujimavost,Karel Loprais a Tatra tuto sutaz nikdy nevyhral/a.
Preco to spomynam? Prave Tatra bola od rusov (Teamu Kamaz) srdecne pozvana na sutaz Transorientale. Trat je z Petrohradu do Pekingu. Startuje sa 12.6 a konci 28.6 (prave vtedy sa zacina v Pekingu i letna OH 2008). Organizatorom je René Metge,prave ten muz,ktory organizoval i Paris-Moskva-Peking 1992. No a presne ten,ktory ma na svedomi dve vitazstva Porsche na Dakare.
Odkaz-Link
_________________
|
|
So 12.1.2008, 02:15 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
som pocul ze namiesto dakaru ma byt moskva peking....
_________________
|
|
So 12.1.2008, 02:46 |
|
|
TWOQAN
Okruhový závodník
Založený: 31.01.2006 Príspevky: 1806 Bydlisko: LIPTOVSKÝ MIKULAŠ
|
|
|
|
ale zasa na eurosporte davaju zostrihy z minulich rocnikov od 1979 po 2007 a celkom haluz
|
|
So 12.1.2008, 15:13 |
|
|
Pato
Pro Tuner
Založený: 27.11.2005 Príspevky: 2320 Bydlisko: Silicon Valley
|
|
|
|
jj to som pozeral tie zostrihy... myslim ze tak po 1982 alebo tak a potom bola reklama alebo koniec uz neviem.. ale urcite to niekedy pokracovalo..
_________________
REMEMBER: SEEDERS ARE ALWAYS PROTECTED BY GOD! |
|
So 12.1.2008, 15:30 |
|
|
TWOQAN
Okruhový závodník
Založený: 31.01.2006 Príspevky: 1806 Bydlisko: LIPTOVSKÝ MIKULAŠ
|
|
|
|
| | jj to som pozeral tie zostrihy... myslim ze tak po 1982 alebo tak a potom bola reklama alebo koniec uz neviem.. ale urcite to niekedy pokracovalo.. | raz som pozeral 91-92 a vcera tiez bolo ale neviem aky rocnik
|
|
So 12.1.2008, 15:32 |
|
|
Pato
Pro Tuner
Založený: 27.11.2005 Príspevky: 2320 Bydlisko: Silicon Valley
|
|
|
|
| | | | jj to som pozeral tie zostrihy... myslim ze tak po 1982 alebo tak a potom bola reklama alebo koniec uz neviem.. ale urcite to niekedy pokracovalo.. | raz som pozeral 91-92 a vcera tiez bolo ale neviem aky rocnik |
tie som uz nepozeral..
_________________
REMEMBER: SEEDERS ARE ALWAYS PROTECTED BY GOD! |
|
So 12.1.2008, 15:48 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
| | ale zasa na eurosporte davaju zostrihy z minulich rocnikov od 1979 po 2007 a celkom haluz | No jasne,viem o tom. Dnes by mal ist rocnik 1998 pokial dobre pocitam. Nepozeram priamo na Eurosporte,ale siahnem priamo z internetu. Vyhoda je v tom,ze si to mozem stopnut a opat prehrat (a to nemam ani Magio ).
1979-1992 som uz videl na holanskej RTL7.Bolo to presne to iste.Nic nove. Ostatne rocniky su uz robene tak,ze sa kazdemu venuju cca. 40 min za den. Co je skvele!
_________________
|
|
So 12.1.2008, 16:12 |
|
|
jhony
Okruhový závodník
Založený: 27.10.2007 Príspevky: 1058 Bydlisko: Long island street 366559 NY
|
|
|
|
no to by bola sranda keby ich tam seckych postrielali
_________________
|
|
So 12.1.2008, 18:14 |
|
|
R1zeK
Pro Tuner
Založený: 26.08.2006 Príspevky: 4086 Bydlisko: Košice
|
|
|
Št 31.1.2008, 20:47 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
hmmm .... bude nasadzovat zimne gumy
_________________
|
|
Št 31.1.2008, 23:14 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
bude sa smyyyyykat drifter lol
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Št 31.1.2008, 23:31 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Prisahám na matičku Zem,že vy musíte prepadať zo zemepisu...
Keď už nič,tak si aspoň pozrite toto video.
Žiadna veľká newska to nie je. Veď sa s tým aj počítalo. Uvidíme,aký postoj zaujmú ďaľsie teamy.Inak by mohol byť Kartinák aj favoritom. Ale ak prídu továrenske teamy Yamahy,KTM,tak to bude celé o inom.
To isté automobily.zatiaľ absolútne neviem kam to má nasmerované Mitsubishi a VW. Myslím,že najskôr pôjdu na podniky Cross Country.
_________________
|
|
Pi 1.2.2008, 14:40 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
hmm som myslel ze pojde sa aj cez sibir...
_________________
|
|
Pi 1.2.2008, 14:46 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
jaj sice ide cez kazachstan ale v himalajach sa nezastavi ??
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Pi 1.2.2008, 15:43 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Nie,až tak ďaleko na sever Pekingská Relly ešte nikdy neviedla.
Himaláje rozhodne nie,veď už aj na takej plošine Ahaggar je celkom problém s brzdami a jazdením. Hore kopcom ani tak nie. Dole je to horšie. Prehrate brzdy,relatívne veľká strmosť. Niekedy až peíliž úzke pre niektoré skupiny vozidiel.
Keď nemáte ani páry o tom,čo pod touto súťažou možete očakávať. Pozrite si túto zvučku z roku 1992 pre Paríž-Moskvu-Peking
Link
_________________
|
|
Pi 1.2.2008, 20:12 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
heh dobreee
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Pi 1.2.2008, 20:18 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
St 6.2.2008, 19:20 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
omg to nemohli dat na slovernsko ale ku tym pojebanym madarom ??
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
St 6.2.2008, 21:53 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
| | omg to nemohli dat na slovernsko ale ku tym pojebanym madarom ?? |
| | Ne nadarmo je nová soutěž umístěna do Maďarska. Tamní vláda ji velmi podporuje, sponzorské zázemí také není špatné. Prsty v tom má závodník László Szalay, kterého známe z Dakaru s prototypem Opel Antara. Konání nové soutěže dal dohromady už před lety a velmi usiloval o její konání v rámci Poháru FIA. Nestalo se tak a Szalay zůstal stát bokem. Dokud nepřišla A.S.O. se zajímavou nabídkou. |
_________________
|
|
Št 7.2.2008, 17:11 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
noo jasne u nas na to pan Fiko jebe a katrinak neni ci co ??
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Št 7.2.2008, 17:22 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
DAF TurboTwin X1 jumping
Etapa 2
ps.: Kliknutím na obrázok sa zobrazí video z Youtube.
_________________
|
|
Ne 6.4.2008, 10:04 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
kua kolko dymu ked ma 2motory......
to musi byt dost zataz na napravy pri takom skoku
_________________
|
|
Ne 6.4.2008, 11:33 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
Pi 18.4.2008, 21:14 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
wow dva motory heh koľko asi to auto váži ??
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Ne 20.4.2008, 12:10 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
5 az 8 ton? tip....
_________________
|
|
Ne 20.4.2008, 23:16 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Tesne nad 10ton.
Výkony: 0-100 km/h - 8,5sek (pre porovnanie Liaz pre Truck Racing 1992 s cca. 950 k motorom Detroit Diesel a hmotnosťou cca. 5100-5500 kg okolo 7 sekúnd, Lopraisova Tatra SuperProduction 2008 má uvedené 12,5 sek. )
Maximálna rýchlosť: V púšti cez 200 km/h (údaje DAFu pre Dakarom 1988 udávali 180 km/h). Podľa slov De Rooya na ďialnici 220 km/h. X1 nemala problém sekundovať takému Peugeotu 405 T16. To je už výkon hodný obdivu.
Central Europe Rally je v plnom prúde! Možete pozerať napr. na Eurošporte (alebo na youtube sa rozhodne niečo nájde. )
_________________
|
|
Po 21.4.2008, 15:46 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Pár inforšiek z Central Europe Relly.
Tatra Aleša Lopraisa nabrala stratu cca. 20-30 min (celkovo to bude toľko ) po defekte pneumatiky. Škoda, po prvej boli druhý s odstupom 25 sekúnd.
Druhá Tatra Teamu Letka Racing Team (Petrobras Team) mal náraz so stromom v rumunských horách!
Viac foto:
A Link http://www.tomastomecek.cz/index.php?t=n
Tedom si v druhom dni v prvej rýchlostke viedol veľmi dobre! Spáčil aj s Macíkom (ten má ešte Liazku z 1989, ale zrepasovanú naruby. ) Skončili 3. a 4..
Ďaľšie kategórie až tak nesledujem. Pozrite oficial. stránku CER.
_________________
|
|
Po 21.4.2008, 19:01 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
ty kokos to prežil toten vodič ??
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Ut 22.4.2008, 18:04 |
|
|
kenny
Pro Tuner
Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
|
|
|
|
lol a má už stromek na vánoce
|
|
Ut 22.4.2008, 18:19 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
ta ty by si taký chcel ??
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Ut 22.4.2008, 18:27 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
vela neni na tej masine skody....
_________________
|
|
Ut 22.4.2008, 20:24 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
tak škody nie len že koľko škody má šofér
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
St 23.4.2008, 16:33 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Azevedovi sa nič nestalo. Nakoniec to dotiahol na celkovom 15. mieste.
Veď tu je kamión v 6. etape.
Inak, Central Europe Relly (CER) sa už dávno skončila. Vyhrali Sainz, Casteu, Deltrieu, Stacey ( auto, motorky, quad, kamión).
Viac už zde:
http://www.centraleuroperally.com/2008/CER/LIVE/us/700/classement/CGC.html
http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=286835&FS=DAKAR
Čo dodať? Bol to boj medzi Mitsubishi a VW. KTMky boli skoro isté. Len sa nevedelo kto to presne vyhrá. Aj náš Katrinák vyhral pár etáp. Nakoniec však mal problémy, z čoho plynula penalizácia. Tak to vytiahol na 10. celkové. V truckoch to mohol zamiešať Aleš Loprais. V 2. etape však mala Tatra problémy s pneumatikami a všetko sa už zle doháňalo. Potom mechanici previedli ako sa pracuje vo WRC a opravili zničenú prednú nápravu. Nakoniec to bolo 3. miesto. Dobre išla aj Tedom Liaz Fox, nakoniec 4.
Centrálka bolo niečo iné. Ako aj uviedol Aleš Loprais, viac sa musela hladať vhodná stopa. A vôbec to nebolo až také lahké ako sa to na prvý pohlaď zdalo. Vzniklo proste nové závodenie. Podobné ako WRC. Lenže tu jazdí tažká pažba Cross Country ( a tých odlišností tam je viacej. )
Fotos:
Link:
http://www.motorsport.com/photos/select.asp?S=DAKAR&E=Central_Europe/Stage_7&Y=2008
http://liaz.cz/dakar_2008_cer_cars_galerie.php
http://liaz.cz/dakar_2008_cer_trucks_galerie.php
http://liaz.cz/dakar_2008_cer_galerie.php
---
_________________
|
|
St 30.4.2008, 21:36 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
niceee:-)
_________________
|
|
Št 1.5.2008, 10:40 |
|
|
R1zeK
Pro Tuner
Založený: 26.08.2006 Príspevky: 4086 Bydlisko: Košice
|
|
|
St 14.5.2008, 18:43 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Ak si niekto myslel, že juhoamerický Dakar bude prechádzka ružovou záhradkou, tak je na omyle. V kategorií kamiónov pokračuje už len 19 strojov.
Poradie:
Bike
Quad
Car
Truck
_________________
|
|
Pi 9.1.2009, 22:19 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
a preco sa uz vlastne nejde ten klasicky Pariz-Dakar ????
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
So 10.1.2009, 10:42 |
|
|
Pato
Pro Tuner
Založený: 27.11.2005 Príspevky: 2320 Bydlisko: Silicon Valley
|
|
|
|
koli bojom a konfliktom v nejakych republikach v afrike...
_________________
REMEMBER: SEEDERS ARE ALWAYS PROTECTED BY GOD! |
|
So 10.1.2009, 15:19 |
|
|
bavorak
LFS Master
Založený: 28.08.2006 Príspevky: 1806 Bydlisko: Žilina
|
|
|
|
a ide sa aspon priamo z pariza? lebo sa mi zda ze som niekde volakedy cital ze uz ani priamo z pariza sa nechodi lebo ze moc zasierali cesty s tymi autami a tatrovkami atd
_________________ if you buy a rubish car...what you are saying - I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interesting in driving. If you dont have interest in something, it means you´re not good at it which means you must have your driving licence taken away. |
|
So 10.1.2009, 22:43 |
|
|
R1zeK
Pro Tuner
Založený: 26.08.2006 Príspevky: 4086 Bydlisko: Košice
|
|
|
|
| | a ide sa aspon priamo z pariza? lebo sa mi zda ze som niekde volakedy cital ze uz ani priamo z pariza sa nechodi lebo ze moc zasierali cesty s tymi autami a tatrovkami atd |
Z Pariža do Južnej Afriky?
_________________
|
|
So 10.1.2009, 22:58 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
| | | | a ide sa aspon priamo z pariza? lebo sa mi zda ze som niekde volakedy cital ze uz ani priamo z pariza sa nechodi lebo ze moc zasierali cesty s tymi autami a tatrovkami atd |
Z Pariža do Južnej Afriky? | ano r1zek velmi dlho sa tak chodilo ale potom jeden rok bol lisabon dakar a tak sa mi zda ze potom uz isli rovno z alzira ci z jakej pici a potom uz ani nechodili
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Ne 11.1.2009, 09:54 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
Ne 18.1.2009, 18:42 |
|
|
|