Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk
RegistráciaHľadaťFAQZoznam užívateľovUžívateľské skupinyNeedForSpeed.sk
Prihlásenie
-=]PPU a AGEIA engine (fyzikalne modely)[=-

 
Odpovedať na tému    Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk » Ostatní hry Zobraziť predchádzajúcu tému
Zobraziť nasledujúcu tému
-=]PPU a AGEIA engine (fyzikalne modely)[=-
Autor Správa
KingPimp
Administrátor
Administrátor


Založený: 12.09.2004
Príspevky: 742
Bydlisko: Metropolis
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok -=]PPU a AGEIA engine (fyzikalne modely)[=- Odpovedať s citátom
Arrow Interview o moznostiach PPU

Arrow Oficialna stranka

Arrow In-game videa zobrazujuce kvapaliny,ohybanie kovov,destrukciu

Arrow DEMO,pri ktorom si mozete vyskusat vseliake moznosti fyziky spracovanej PPU(pohyb travy,ozubene kolesa,rendery,demolicie,atd.atd.)

Arrow PPU shop(cca 5000-7000,-)



Zoznam hier ktore budu podporovat AGEIA PhysX engine:

Kód:
Available Now

Bet on Soldier: Blood Of Sahara Expansion Pack
Bet on Soldier: Blood Sport (Patch)
CellFactor: Combat Training
City of Villains (Patch)
Dark Physics
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter


Upcoming Titles & Patches

2 Days to Vegas
Alpha Prime
Auto Assault (Patch)
Bet On Soldier: Black-out Saigon Expansion Pack
CellFactor: Revolution
Crazy Machines 2
Eye of the Storm
Fallen Earth
Frozen Systems
Gunship Apocalypse
Heavy Rain
Infernal
Joint Task Force (Patch)
Monster Madness
Rail Simulator
Rise of Nations: Rise of Legends (Patch)
Sacred II
Sovereign Symphony
Stoked Rider: Big Mountain Snowboarding
Switchball
Tank Killer
Unreal Tournament 2007
Vanguard: Saga of Heroes
Warhammer Online




co si o tom myslite vy? podla mna je to uzasna vec so silnou buducnostou a nekonecnymi moznostami Smile
So 9.9.2006, 12:27 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
Bubak
Ilegálny závodník
Ilegálny závodník


Založený: 16.02.2005
Príspevky: 988
Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom



Rozhodne pre tento Hardware to este nie je.

Idea Jedna moznost ma vsak napadla,keby ze su tie hry robene aj na dvojjadra,tak by to urcite dopadlo lepsie,co viem,tak UT 2007 ma byt Wink

Link:
http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2759

_________________
So 9.9.2006, 12:30 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
KingPimp
Administrátor
Administrátor


Založený: 12.09.2004
Príspevky: 742
Bydlisko: Metropolis
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
bracho,videl si to rozlysenie? 1600x1200! keby si to dal na "priemerny" komp(3Ghz,1000+RAM,256graf) tak ti to pojde na 1024x768 na tych 40fps,ale ktovie
So 9.9.2006, 12:39 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
Bubak
Ilegálny závodník
Ilegálny závodník


Založený: 16.02.2005
Príspevky: 988
Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
KingPimp Napísal:
bracho,videl si to rozlysenie? 1600x1200! keby si to dal na "priemerny" komp(3Ghz,1000+RAM,256graf) tak ti to pojde na 1024x768 na tych 40fps,ale ktovie
Pockaj,sak dam 800x600,s tym to ties testovali. Mr. Green



Na polovice je narast cca. 1-2% tak neviem ci to fakt potom priemerny Comp urobi. Wink

_________________
So 9.9.2006, 12:41 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
KingPimp
Administrátor
Administrátor


Založený: 12.09.2004
Príspevky: 742
Bydlisko: Metropolis
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
hmmmm,zaujimave Confused jak to moze robit taky maly rozdiel??
So 9.9.2006, 12:49 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
KingPimp
Administrátor
Administrátor


Založený: 12.09.2004
Príspevky: 742
Bydlisko: Metropolis
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
nooo,podla mna to nebude AZ tak narocne,pozri si in-game videa z HL2:EP2 a tam to je skoro vsade vidno,ohybanie mostu,rozpad budovy,....
Ne 10.9.2006, 20:16 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
Bubak
Ilegálny závodník
Ilegálny závodník


Založený: 16.02.2005
Príspevky: 988
Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
Pozrel som si video z airtightgames.com

Ta fyzika je tam citit Mr. Green ,pozeram nato,a mam taky pocit z toho ze to naozaj tolko z CPU berie.
Neviem ako sa to potom vyriesilo,mozno prisli nove ovladace a pomohli Confused neviem,iba okrajovo som to sledoval.

Tu je odkaz na riesenie Fyziky od ATI(AMD)
Fyzika podle ATi - Ageia PhysX "killer"?

_________________
So 16.9.2006, 01:32 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Bubak
Ilegálny závodník
Ilegálny závodník


Založený: 16.02.2005
Príspevky: 988
Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
ASUS AGEIA physx pci-e card
Karta do PCI-E 1x slotu.
Link:
http://xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=122827

I nVidia ma uz svoje zamery s vypoctom fyziky,dokazuje to novy Cipset pre Intel,nForce 680i SLI.Nachadzaju na na nom az dva tri sloty PCI-E,2 krat 16x pre SLI a dalsi 8x pre akcelerator fyziky.

Cesta nVidie a ATI teda putuje do cistokrvych grafik.Dovie ako zareaguje AGEIA. Wink

_________________


Naposledy upravil Bubak dňa Št 16.11.2006, 13:23, celkom upravené 1 krát
Ne 12.11.2006, 14:02 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
VeVe_350Z
VIP member
VIP member


Založený: 02.02.2006
Príspevky: 1002
Bydlisko: Area51 48°27'22.42" 17°10'42.94"
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
No konecne zase nieco aj do PCI-E x1, aj ked si to kupia len nadsenci...

Na dosky vsetci vyrobcovia pchaju co najviac PCI-E x1 slotov a potom ked ma clovek 2 PCI karty (zvukovku, alebo sietovku, ci rozsirovacie kartu pre IEEE 1394) a napr objemnejsiu grafiku resp. jej chladic tak to ma problem do tej dosky dostat.

_________________

......Benzín náš každodenný daj nám dnes, posväť sa ostrá vačka VTECova, príď očakávaný výkon z teba, i neuveď nás do zadretia, ale zbav nás usadenín karbonu, lebo tvoj je olej, i klukovka, i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen......
Ne 12.11.2006, 14:19 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
Bubak
Ilegálny závodník
Ilegálny závodník


Založený: 16.02.2005
Príspevky: 988
Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
V tejto oblasti sa dejú veľké veci!
Extrahardware.cz PhysX Pack #1: Milník herních dějin?
Link

Mirek Jahoda - Extrahardware.cz Napísal:
Všichni majitelé GeForce 8/9/GTX si budou moci stáhnout ovladače a aktualizace, které jim umožní vyzkoušet si nový rozměr moderních her - propracovanou fyziku. A to jak ve Vistě, tak i v XP a podle toho, jak důležitou se GPU PhysX nakonec stane, se rozhodne o dalším vývoji v herních graf. kartách.


Mirek Jahoda - Extrahardware.cz Napísal:
A když Intel koupil Havok, tak Ageiu koupila nVidia. To dá ve válce CPU vs. GPU vedené právě těmito soupeři rozum. Kdyby nVidia chtěla udělat novou kartu čistě pro fyziku, dopadla by zřejmě podobně jako Ageia a nepomohl by jí ani vynikající program podpory vývojářů. Ale zajistit akceleraci PhysX vlastními grafickými kartami by znamenalo věnovat jim přidanou hodnotu.

Přidanou hodnotu přesně tak velkou, jak moc úžasné a nezbytné budou PhysX efekty a do kolika (a kolika klíčových) herních titulů PhysX pronikne.







Mirek Jahoda - Extrahardware.cz Napísal:

Takto si můžete buď přikoupit třeba GeForce 9500 GT ke stávající kartě a mít ji klidně na fyziku (mělo by to být zřejmě možné i v případě, že první karta bude ATI Radeon, ještě jsem to nestihl vyzkoušet). A rozumíte tomu dobře: mělo by to být možné i pro čipové sady Intel či AMD, prostě všechny s více sloty pro grafiky. Ještě to samozřejmě ověříme krátkým praktickým testem, ale takové milé využití jinak nepoužitelného druhého slotu třeba u Intel P35 desek (16/4× PCIe), zní dobře.



Mirek Jahoda - Extrahardware.cz Napísal:
Nejsem znalec her a míry jejich očekávanosti, takže si netroufnu říct, zda už do konce roku (většina zmíněných her mí být nejpozději v listopadu uvedena) bude PhysX nutností, nebo se bez něj naopak většina obejde. A to je vlastně i pointa: pokud kvalitní tituly a správné nasazení udělají z GPU PhysX nutnost, tak si nVidia připíše veliké vítězství. AMD bude asi muset PhysX licencovat, Intelu nevyjde krok s Havokem. Anebo to může být naopak, fyzika ve hrách hráčskou obec nenadchne, tituly s PhysX se nestanou hitem a nVidia asi prodělá hodně peněz. Na PhysX se ale skoro určitě bude lámat chleba, s určitostí ale zřejmě hlavně v roce 2009


_________________
Št 7.8.2008, 16:27 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:    
Odpovedať na tému    Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk » Ostatní hry Časy uvádzané v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1
Prejdi na: 
Rýchla odpoveď


Nemôžete odosielať nové témy
Nemôžete odpovedať na témy
Nemôžete upravovať svoje príspevky
Nemôžete mazať svoje príspevky
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template by Freestyle XL, modified by JakkubTOPlist