Kto vyhrá 78. ročník 24 hodín Le Mans? |
Peugeot 908 HDI FAP (továrenské #1,2,3 alebo Oreca #4) |
|
20% |
[ 1 ] |
Audi R15 Plus (továrenské #7,8,9) |
|
40% |
[ 2 ] |
Lola-Aston Martin B09/60 (továrenské #007,#009) |
|
40% |
[ 2 ] |
Iná možnosť (Kolles, Oreca, Lola...) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Celkom hlasov : 5 |
|
Autor |
Správa |
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
24 hodín Le Mans 2010 12-13.6.2010 |
|
Skoro o mesiac začne už 78. ročník legendárne 24 hodinovky. Audi po minuloročnom fiasku plánuje poriadne vytrieť s Peugeotom, ten zas napína svaly svojimi double v sériách Le Mans. V P2 dáva Porsche šancu druhým a najviac sa toho bude chcieť chopiť Acura (HPD - Honda Performance Development). GT1 nezakalapo a tímy z FIA GT1 2010 sa zúčastnia v celkom hodnom počte. GT2 sa naozaj rozrástla, už to nebude len bitka Porsche a Ferrari, po novom je treba počítať už aj s Chevroletom a BMW, prípadne Aston Martinom v počte jedna. Máme sa na čo tešiť...
Entry List
Avšak už tento víkend sa Peugeot a Audi stretnú v príprave pred Le Mans na okruhu v Spa v plnom počte!
_________________
|
|
Pi 7.5.2010, 14:48 |
|
|
Mysho
Okruhový závodník
Založený: 03.06.2006 Príspevky: 1189 Bydlisko: mam
|
|
|
|
Zevraj Pescarolo Sport sa odhlasilo z tohto rocnika, ak hej, tak to je pekna strata... Inak Lolam by som to prial najviac, ale jednoducho nemanju proti dieselom sancu, tipujem to na Peugeot tento rok zase. Ale to Audi podla mna moze prekvapit a to velmi znacnym sposobom.
_________________
PUSH PEDAL TO THE METAL!!!!! |
|
Pi 7.5.2010, 21:13 |
|
|
Sway
Začínajúci tuner
Založený: 19.05.2007 Príspevky: 164
|
|
|
|
Vidim to na R15, vyzeraju slusne na to, ze su to nove prototypy.
_________________ MB: MSI P35 Neo2-FR - iP35/ICH9R; CPU: INTEL Core 2 Duo E6750 - 2,67GHz, 1333MHz FSB, 4MB cache, socket 775, EM64T BOX (Conroe); RAM: 4GB (KIT 4x1GB) DDR2 800MHz PC6400 A-DATA; VGA: SAPPHIRE ATI Radeon HD 4870 (750MHz), 512MB GDDR5 (3600MHz); DVD-RW: HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H20L; SSD/HDD: Kingston SSDNow V Series 64 GB, WDC 320GB SATA II, Samsung SpinPoint F1 640GB, SATA II; Sound: Creative SOUND BLASTER X-Fi XtremeGamer 24-bit 7.1; PSU: Chieftec CFT-750-14C , 750W ATX 2.0; LCD: 27" LCD LG Flatron M2794D-PZ - černý, 20000:1, 400cd/m2, 5ms, 1920x1080; Myš: Razer DeathAdder; Volant: Logitech G25 Racing Wheel; Reproduktory: Logitech G51 Surround Sound 5.1, 155W RMS, FDD2; OS: Windows Vista Ultimate x64 SP2 |
|
So 8.5.2010, 14:32 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
Le Mans Series 1000 km Spa - Príprava na 24 hodín Le Mans |
|
1000 km Spa: Peugeot má ďalšie double!
Závod poznačený dažďom, ako je v Spa zvykom dosť nevyspytateľným, nakoniec vyhral Peugeot. Už v zahrievacom kole havarovalo Audi číslo 8 a nabralo stratu opravou, Oreca Peugeot havarovala po kontakte s Lolou tímu Rebelion v 4. kole... Elektrická búrka spôsobila výpadok prístrojov a závod bol na cca. 20 minút prerušený. Ešte predtým mal Peugeot číslo 2 kontakt s P2 Lolou a úplne zničenú zadnú časť, na ktorej sa spracovalo aj počas červených vlajok (i keď časomiera išla, len sa nezávodilo). Potom nasledovalo taktizovanie v zastávkach v boxoch, Audi počas safycaru a žltých vlajkách, Peugeot skôr počas zelenej fázy. Iná stratégia vyviedla do čela číslo 3 Peugeot (ale musela v závodných podmienkach predbehnúť 7, to sa nakoniec S.Bourdaisovi aj podarilo..) Pri konci sa zdalo, že táto taktika Peugeotu nebude tá pravá na víťazstvo. Avšak havaroval Aston Martin tímu Young Driver AMR a opäť začalo pršať, Audi spravilo 2 zastávky v boxoch (prvá len palivo počas žltých vlajok, druhá aj prechodné pneumatiky). Taktika nakoniec nevyšla a Audi stratilo aj svoje druhé miesto. V P2 nakoniec vyhrala Ginetta-Zytec tímu Quifel-ASM Team pretože všetci ostatní sa dostali do nejakých problémov... v GT1 obsadili všetky miesta na pódiu Fordy GT, za zmienku stojí hlavne prevažne ženská posádka čísla 61 kt. skončila tretia. Mark Lieb a Ricard Lietz vyhrali GT2 na svojej Porsche 911 GT3 RSR a Ferrari nedali opäať šancu (za zmienku stojí fakt, že toto Porsche odjazdilo viac kôl ako víťaz triedy GT1 ). Formulu Le Mans vyhrala posádka čísla 47 , teda tímu Hope Polevision Racing.
1. Team Peugeot Total #3 P.Lamy, S.Bourdais S.Pagenaud Peugeot 908 HDi-FAP 139 kôl
2. Team Peugeot Total #2 F.Montagny, S.Sarrazin Peugeot 908 HDi-FAP + 1:08.308
3. Audi Team Joest #7 D.Capello, T.Kristensen, A.McNish Audi R15 Plus TDI + 1:26.215
Motorsport.com - Peugeot beats Audi in an eventful Spa 1000 km
Výsledky závodu tabuľka
_________________
|
|
Ne 9.5.2010, 19:19 |
|
|
Mysho
Okruhový závodník
Založený: 03.06.2006 Príspevky: 1189 Bydlisko: mam
|
|
|
|
Vypnite niekto ten Peugeot!!! Ved to bude total nuda. Ale zachranuju to GT1 a GT2 aspon
_________________
PUSH PEDAL TO THE METAL!!!!! |
|
Pi 11.6.2010, 06:57 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Kvalifikácia Le Mans 24 hodín: Peugeot má 1-2-3-4!
Motorsport.com - Bourdais' fastest time gave Peugeot the pole
| | Vypnite niekto ten Peugeot!!! Ved to bude total nuda. Ale zachranuju to GT1 a GT2 aspon |
Audi testovalo nastavenia. Oni nikdy neišli v kvalifikácii na maximum a za 1. miestom na štarte a tento rok to tak aj povedali, minulý rok bol rozdiel síce trošku menší, ale čo som pozeral sektory, tak McNish mal v prvom dni na lepší čas ale ako spomenul, tak sa dostal do premávky... ale ideálne kolo mal o sekundu lepšie (tak je vidieť, že vytrvalostné závody sú sviňa, tam by Hamilton plakal do vankúša že nezajazdil najrýchlejšie kolo...LOL ). Bolo veľmi pekné sledovať ako sa jazdci Peugeotu snažili i v posledných minútach pred polnocou zlepšiť svoj čas aj keď to vlastne nemalo žiadny význam. Je vidieť, že sú naozaj dobre pripravený a prišli si tam hlavne zazávodiť, a nie sa len povoziť a ešte ešte pretestovať nastavenia. Neviem či si to sledoval aj predpolnocou Mysho, ale vtedy to má vždy najlepšie grády. Je pekne tma, GT1 a GT2 sa vypracú do boxov a vtedy majú prototypy Peugeotu a Audi volné... Krásna jazda v noci.
Inak bude sa na to pozerať, závod bude o niečom inom, v Audine sa budú snažiť držať krok, a v P2 to bude boj Acury, GT1 bude tiež zaujímavé a GT2 asi najviac... Zajtra od 14:00 štart 15:00 (Eurosport, resp. Eurosport 2) až do Nedele...na formulu serte.
_________________
|
|
Pi 11.6.2010, 18:15 |
|
|
Mysho
Okruhový závodník
Založený: 03.06.2006 Príspevky: 1189 Bydlisko: mam
|
|
|
|
jj, pozeral, vidiet napr. toto... pastva pre oci. Inak Seb Bourdais dal cas pod 3:20, takze ja si myslim, ze je to jasna zalezitost Pugu, Audi malo aj dost technickych problemov zatial co Pugy vraj ujdu v pohode 35 000 km, takze ak sa vyslovene nenaberu v T1, alebo nebudu mat technicke problemy, myslim, ze neni o com...
_________________
PUSH PEDAL TO THE METAL!!!!! |
|
So 12.6.2010, 04:25 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Pozeráš, teda pozeral si Mysho? Tak Bourdais si už aj poplakal, trojka je mimo hry už po dvoch hodinách, poškodená predná náprava, Pedro Lamy ju potom kompletne poškodil. vrrr! Potom problémy č1, alternátor cca. pred 2 hodinami (22:40-15), stratili 4 kolá. Tak je vidieť, že majú natestované a aj tak to nevydržalo a kazí sa. Ale Audi tiež, Tom si to trošku namieril do štrku po kontakte s BMW a tiež dosť stratil, tak uvidíme ako to bude... Inak ženy z Matechu už nejdú, Natasha len tak tak vyšla z toho dymiaceho auta... To je mi asi najviac ľúťo. A samozrejme aj tej 3jky Pugu, tým som to najviac želal.
_________________
|
|
Ne 13.6.2010, 00:52 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Takk, Peugeot číslo dva mal pre hodinou závadu na turbe a odstúpil z prvého miesta!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/84426
Ďalej:
- v priebehu noci odpadli zvyšné Fordy
- továrenská GT2 č63 odpadla pre poruchu motora
- č4 Oreca mala poruchu na zadnom zavesení a stratila 12 minút, teda možnosť na víťazstvo.
- a spomenutá dvojka..
Inak nastavilo sa naozaj šialené tempo, možno sa prekoná rekord vo vzdialenosti z roku 1971, uvidíme...
_________________
|
|
Ne 13.6.2010, 08:08 |
|
|
Memphis
RSX Top Tuner
Založený: 07.12.2005 Príspevky: 1007 Bydlisko: Memphis
|
|
|
|
| | Takk, Peugeot číslo dva mal pre hodinou závadu na turbe a odstúpil z prvého miesta!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/84426
Ďalej:
- v priebehu noci odpadli zvyšné Fordy
- továrenská GT2 č63 odpadla pre poruchu motora
- č4 Oreca mala poruchu na zadnom zavesení a stratila 12 minút, teda možnosť na víťazstvo.
- a spomenutá dvojka..
Inak nastavilo sa naozaj šialené tempo, možno sa prekoná rekord vo vzdialenosti z roku 1971, uvidíme... |
to mě teda udivuje, že ten rekord vydržel tak dlouho... já myslel že i Le Mans je o tom, jezdit nejrychlejc...
_________________
|
|
Ne 13.6.2010, 12:14 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
| |
to mě teda udivuje, že ten rekord vydržel tak dlouho... já myslel že i Le Mans je o tom, jezdit nejrychlejc... | Tak dosť tomu nepriali okolnosti, teraz je sucho, autá sú naozaj rýchle, je aj dobré (šialené) tempo, bolo málo žltých fáz... A samozrejme aj pravidlá automobilov a trať (po tom čo dali šikany na Mulsanne...) Po 20. hodine to bolo 224,759 km/h, rekord z roku 1971 má pritom hodnotu 222,304km/h.
_________________
|
|
Ne 13.6.2010, 12:36 |
|
|
bavorak
LFS Master
Založený: 28.08.2006 Príspevky: 1806 Bydlisko: Žilina
|
|
|
|
tak zeby to vyzeralo na koniec peugeotov?
_________________ if you buy a rubish car...what you are saying - I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interesting in driving. If you dont have interest in something, it means you´re not good at it which means you must have your driving licence taken away. |
|
Ne 13.6.2010, 13:24 |
|
|
R1zeK
Pro Tuner
Založený: 26.08.2006 Príspevky: 4086 Bydlisko: Košice
|
|
|
|
Peugeoty koniec
ináč celkom zaujímavá je aj práca marschalov .. taketo sa v F1 proste nevidí že človiečikovia pobehujú po trati v neprehľadnej zákrute kde jazdia autá 250km/h
Snáď sa v dnešnej dobe už nič podobné ako toto http://www.youtube.com/watch?v=wDAqviRUClQ nestane
_________________
|
|
Ne 13.6.2010, 13:51 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Ale Duval dal 3:19.074. Jednoducho, nevydržali motory, jednoducho ich zadreli, zničili...
Bilancia Peugeotu je:
- jeden poškodený rám a predná náprava
- dve poškodenia motora (turbo atď)
- olej, náprava,motor..
- (alternátor)
_________________
Naposledy upravil Bubak dňa Ne 13.6.2010, 16:29, celkom upravené 1 krát |
|
Ne 13.6.2010, 13:55 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Bol prekonaný rekord v maximálnej prejdenej vzdialenosti! 392 kôl krát 13,629 km = 5 342,558 km . Rekord z 1971 mal hodnotu 5 335.31 km.
_________________
|
|
Ne 13.6.2010, 14:43 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
24 hodín Le Mans 2010 : Audi má trojité víťazstvo!
Audi takes 9th Le Mans win with 1-2-3
Ale Peugeot sa nedal. Jeho výkon je naozaj veľmi obdivuhodný, bojoval čo to dalo, dopadlo to takto... P2 vyhrala Acura, GT1 Saleen S7R, GT2 Porsche 911 GT3 RSR.
_________________
|
|
Ne 13.6.2010, 16:33 |
|
|
Sway
Začínajúci tuner
Založený: 19.05.2007 Príspevky: 164
|
|
|
|
100 % mi vysiel tip (prianie). Pri Audi teraz platilo "Pomaly dalej zajdes."
_________________ MB: MSI P35 Neo2-FR - iP35/ICH9R; CPU: INTEL Core 2 Duo E6750 - 2,67GHz, 1333MHz FSB, 4MB cache, socket 775, EM64T BOX (Conroe); RAM: 4GB (KIT 4x1GB) DDR2 800MHz PC6400 A-DATA; VGA: SAPPHIRE ATI Radeon HD 4870 (750MHz), 512MB GDDR5 (3600MHz); DVD-RW: HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H20L; SSD/HDD: Kingston SSDNow V Series 64 GB, WDC 320GB SATA II, Samsung SpinPoint F1 640GB, SATA II; Sound: Creative SOUND BLASTER X-Fi XtremeGamer 24-bit 7.1; PSU: Chieftec CFT-750-14C , 750W ATX 2.0; LCD: 27" LCD LG Flatron M2794D-PZ - černý, 20000:1, 400cd/m2, 5ms, 1920x1080; Myš: Razer DeathAdder; Volant: Logitech G25 Racing Wheel; Reproduktory: Logitech G51 Surround Sound 5.1, 155W RMS, FDD2; OS: Windows Vista Ultimate x64 SP2 |
|
Po 14.6.2010, 07:40 |
|
|
bavorak
LFS Master
Založený: 28.08.2006 Príspevky: 1806 Bydlisko: Žilina
|
|
|
|
a co sa vlastne pocas noci stalo ze peugeoty zrazu tak pohoreli?
_________________ if you buy a rubish car...what you are saying - I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interesting in driving. If you dont have interest in something, it means you´re not good at it which means you must have your driving licence taken away. |
|
Po 14.6.2010, 22:52 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Tu je presný popis všetkých problémov Peugeotu počas závodu, nechám to v ang, červenou sú označené odstúpenia, zelenou opravy:
| | - 17h28min Saturday, #3 broken right monocoque suspesion mounting point ( http://www.youtube.com/watch?v=ug1LCyaA6G0 )
- 22h27min Saturday, #1 motor-alternator-manament system, mechanics replaced the alternator and starter motor (pit stop = 13min42sek)
- 0h01min Sunday Marc Gene, faster lap 3min18sek.644 (#1)
- 1h27min Sunday Anthony Davidson contact with AF Corse Ferrari num95, lost cca. 1 minute in the gravel, left hand side louver panel was gone (#1) ( http://www.mulsannescorner.com/Peugeot908LeMans2010-1.jpg ) http://www.youtube.com/watch?v=wdvGrTiwPCI
- 2h cca, Oreca Peugeot, right rear suspension replaced (transmission, to píše Peugeot-Sport) ((pit stop = cca. 12 minutes)
- 7h02min, #2 broken engine (flames coming out of the rear right) (probable cause = turbo) ( http://www.youtube.com/watch?v=IZnk8oAtPfQ )
- 8h12min, Anthony Davidson 3min19sek.527 (#1)
- 8h30min cca. , #1 Anthony Davidson had contact with Corvette #64 ( http://www.youtube.com/watch?v=vUvcNnvwIL4 )
- 11h30min cca., Alexander Wurz 3min19sek.241 (#1)
- http://www.youtube.com/watch?v=zQiRQwV2yqU
- cca. 12h45min, #1 broken engine (heavily leaking oil and smoke coming out of the rear right)
- cca. 13h-14h, Loic Duval Oreca Peugeot number 4 set 3min19sek.074
- cca. 10 minutes after #4 retired, broken engine (flames coming out of the rear right) ( probable cause = turbo) ( http://www.youtube.com/watch?v=XzD-vjYMQsg ) |
| | | | The last 3 years Audi and Peugeot indeed used the same Garrett TR30R turbo ( http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/news/race_updates/Le_mans.html ) . This year Audi used VTG turbos, presumably developed in collaboration with Garrett.
Clearly Peugeot was using some new parts on their engine as well. According to Henri Pescarolo, the engine produce 20 bhp more than last, with the new restrictions! In the past years, they never had these spectacular engine failures. So it seem very likely that they also used the VTG turbo.
All 3 engines blew on the out lap after a pitstop. When the car stands stationary in the pits, the engine and turbo temperature go up because there is no air to cool things down. Audi redesigned the cooling system of the R15. They did not trust the VTG turbo completely because the press release mentions:
Perhaps the cooling of the 908 was okay for a regular turbo, but too marginal for the new VTG turbo.
Of course all this is guess work from my part. |
I just have seen the pictures, it seems that the engines had failures in the three cases ; I'm not sure that a turbo broke down.
Peugeot did many hours of training, including normal pit stops, and nothing occured then.
Of course, only Peugeot will determine precisely what happened with the telemetry datas. But indeed we can think that scraping several more hp could have weaken the engines. Let's wait the technical investigations. |
V neposlednom rade ešte tieto dve správy, ktoré riešia kolá č2 a č9 tesne pred odpadnutím. A práve to dokazuje, že Audi č9 reagoval na tlak aký robilo č2. Takže nie Sway, Audi nebolo pomalé...
http://www.ten-tenths.com/forum/showpost.php?p=2712212&postcount=2064
http://www.ten-tenths.com/forum/showpost.php?p=2712234&postcount=2067
| |
Q. But are you happy with your own performance?
AD: Yeah. The Michelin boys tell me I set a record for their tyres during that quadruple stint (!!!) . All four average laptimes for each stint were quicker than last year's pole time, and in the 3m21s bracket. They had never done that many laps, that fast for such a long period of time. My last lap was a 3m20.4s or something... They want me to sign the tyres and they plan to put them in their museum. So yes I'm happy with my own performance. |
_________________
|
|
Ut 15.6.2010, 15:36 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
Média dnes uverejnili výsledky "vyšetrovania" porúch Peugeotu 908 HDi FAP na LM 2010. A to priamo z úst od technického riaditeľa Peugeot Sport Bruna Famina. Žiadne turbo, ale chyba ojnice vyradila všetky tri zvyšné 908 HDi FAP od dobrého výsledku.
Endurance-info - Peugeot Le Mans technical report...
Racecar-engineering.com Con-rod failures caused Peugeot Le Mans disaster
Všetko je tam napísané, ako je vidieť Bruno Famin nič nezatajil a povedal to dosť priamo (Ďakujme Bohu že tam nie sú takí debili ako v F1 ) .
Presná porucha č3 bola jasná hneď tesne po závode. Inak asi povedané únava materiálu. Pretože sa jednalo o rám, ktorý bol už použitý minulý rok (rám #06). Paradoxom na tom je to, že sa jedná práve o minuloročné víťazné auto.
Poruchy motorov sú tam presne vysvetlené, iba dodám, že Peugeot použil pre tento rok nové ojnice, tie pravdepodobne mali na svedomí aj to, že motor postupne i cez redukcie naftových motorov od ACO dosahoval vyšší výkon o cca. 60 k ako minulý rok. Všetko bolo určite dôkladne pretestované, ako je tam písané: podmienky, počasie, teplo (teda teplotné rozdiely noc-deň atď), aj to že sa poruchy stali cca. tesne po zastávke v boxoch (chladenie), chladiče a chladenie všeobecne a v neposlednom rade aj tempo. Ako Famin povedal, viac gripu = motory išli viacej na plný plyn, veď ako som napísal hore Davidson spravil medzi 7:45 ráno a 10:38 celý svoj stint na jedných pneumatikách v priemerom čase pod 3min:21sek (čo je cca. okolo 700 km!!!).
V dosť ohľadoch tento ročník dosť pripomínal ten rekordný z roku 1971. I tam tri Porsche 917LH nasadili pekelné tempo a postupne vypadávali na poruchy motora (čo viem tam obľúbená chyba na 4,9L motore Porsche bolo mazanie, jednej 917 odišiel aj chladič hehe ) a do cieľa nakoniec docupkali dve pomalšie 917K. Prípadne v časoch Skupiny C, Jaguary tiež radi odpadávali na rôzne tesnenia, chladenia a tak ďalej... Je ale pekné sledovať, že aj keď je moderná technika, tak aj cez zmeny pravidiel je to stále rovnaké ako pár dekád predtým...
Nakoniec dobrá správa, aj cez tie všetky zlé jazyky (hlavne z úst fanúšikov Audi) Peugeot urobí ILMC! Ale o tom až potom... ( http://www.intercontinental-le-mans-cup.com/ )
Viac info tu: http://www.endurance-info.com/version2/news-focus-4774.html
_________________
|
|
Po 5.7.2010, 21:32 |
|
|
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy Nemôžete odpovedať na témy Nemôžete upravovať svoje príspevky Nemôžete mazať svoje príspevky Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Template by Freestyle XL, modified by Jakkub
|
|