Autor |
Správa |
NitrO
VIP member


Založený: 14.09.2004 Príspevky: 699 Bydlisko: Levice, Slovakia
 |
|
|
Št 17.7.2008, 12:55 |
 |
 |
RISHO
Pro Tuner


Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
 |
|
|
|
 |  | ^^ neoturbeneho diesela mame ak by ta to zaujimalo... | noo takze hladky diesel a to pravda vo vysisch otackach len huci silu ma tak do 3000 lebo potom uz nad 3000 by malo ucinkovat turbo no ale to nemate
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Št 17.7.2008, 13:20 |
|
 |
bavorak
LFS Master


Založený: 28.08.2006 Príspevky: 1806 Bydlisko: Žilina
 |
|
|
|
jj nam nejako turbo tiez chyba v 2,2dci od renaultu....a fakt ze velmi slabo ide nad tych 3000 ...vlastne on ide slabo cely cas...s nim som este nedosiel na tajomstvo ako rychlo predbiehat...no krivku vykonnosti ma od 1750 do 3000 najvyssiu ale nejako ani tam to neni uplne ono 
_________________ if you buy a rubish car...what you are saying - I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interesting in driving. If you dont have interest in something, it means you´re not good at it which means you must have your driving licence taken away. |
|
Št 17.7.2008, 13:44 |
|
 |
Bubak
Ilegálny závodník


Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
 |
|
|
|
 |  | boze ale ta ty tu neporovnavaj obycajne dieselove auta s truckmi | Nezabúdaj, všetky vznetové motory stále vychádzajú z jednej koncepcie, reps. tie naftové od koncepcie Rudolfa Diesela. Ak sa nad tým nevyrovnáš, problém budeš stále chápať nekomplexne.
V realistickej premávke je treba jazdiť hlavne efektívne, hospodárne a rozvážne. Nato sú naftové motory vhodné. V ostatnom prípade aj benzínové. Tak, a pokiaľ si budeš myslieť, že veľké stroje využívajú najvačší výkon svojho motora na premenu mechanickej práce na kinetickúj energiu aby potiali náklad, reps. urobili svoju činnosť (a to sa nejedná len o motory stavebných strojov a kamiónov, ale aj stacionárnych motorov) tak si riadne na omyle.
 |  | hej ne aj ja hovorim cii ale na 2ke taha az od 2000 skurvena turbodiera  |
A opäť si na omyle. Nie každé preplňovanie funguje v celkom rozsahu otáčok. Reps. nepracuje na takom istom pretlaku, pretože by to mohlo spôsobiť explóziu. Teda hlavne v ranných časoch to bolo dosť pravdepodobné, s nástupom elektroniky, teda hlavne ECU, už ani nie. A práve preto, aby sa turbodúchadlo "natlakovalo" sa používajú rozličné variácie s medzichladičom slačeného vzduchu, reps. spojením dvoch turbodúchadiel alebo práce jedného malého a jedného veľkého turbodúchadla v inom rozsahu otáčok. Napr. taký Saab, a vôbec každí to využíva.
Teda ja sa ani nečudujem, že "ti to ťahá až od 2000". Že by bola koncepcia starších dieselových motorov až taká dokonalá si vôbec nemyslím.
_________________
 |
|
Št 17.7.2008, 15:04 |
|
 |
RISHO
Pro Tuner


Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
 |
|
|
|
 |  |  |  | boze ale ta ty tu neporovnavaj obycajne dieselove auta s truckmi | Nezabúdaj, všetky vznetové motory stále vychádzajú z jednej koncepcie, reps. tie naftové od koncepcie Rudolfa Diesela. Ak sa nad tým nevyrovnáš, problém budeš stále chápať nekomplexne.
V realistickej premávke je treba jazdiť hlavne efektívne, hospodárne a rozvážne. Nato sú naftové motory vhodné. V ostatnom prípade aj benzínové. Tak, a pokiaľ si budeš myslieť, že veľké stroje využívajú najvačší výkon svojho motora na premenu mechanickej práce na kinetickúj energiu aby potiali náklad, reps. urobili svoju činnosť (a to sa nejedná len o motory stavebných strojov a kamiónov, ale aj stacionárnych motorov) tak si riadne na omyle.
 |  | hej ne aj ja hovorim cii ale na 2ke taha az od 2000 skurvena turbodiera  |
A opäť si na omyle. Nie každé preplňovanie funguje v celkom rozsahu otáčok. Reps. nepracuje na takom istom pretlaku, pretože by to mohlo spôsobiť explóziu. Teda hlavne v ranných časoch to bolo dosť pravdepodobné, s nástupom elektroniky, teda hlavne ECU, už ani nie. A práve preto, aby sa turbodúchadlo "natlakovalo" sa používajú rozličné variácie s medzichladičom slačeného vzduchu, reps. spojením dvoch turbodúchadiel alebo práce jedného malého a jedného veľkého turbodúchadla v inom rozsahu otáčok. Napr. taký Saab, a vôbec každí to využíva.
Teda ja sa ani nečudujem, že "ti to ťahá až od 2000". Že by bola koncepcia starších dieselových motorov až taká dokonalá si vôbec nemyslím. | ved nasa toyota je 2006 comonnrail tak nevem ake stare vznetove motory tu spominas ?
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Št 17.7.2008, 16:15 |
|
 |
francomk
Začínajúci tuner


Založený: 20.02.2008 Príspevky: 230 Bydlisko: Majcichov , Trnava
 |
|
|
So 19.7.2008, 00:07 |
 |
 |
francomk
Začínajúci tuner


Založený: 20.02.2008 Príspevky: 230 Bydlisko: Majcichov , Trnava
 |
|
|
So 19.7.2008, 00:09 |
 |
 |
NitrO
VIP member


Založený: 14.09.2004 Príspevky: 699 Bydlisko: Levice, Slovakia
 |
|
|
|
Škoda mala hromadu zaujimavych a aj peknych prototypov, konceptov..., skoda komunistov ktori zakazali viac ako polovicu navrhov...
_________________
Team eNETiS Website |
|
So 19.7.2008, 00:31 |
 |
 |
R1zeK
Pro Tuner


Založený: 26.08.2006 Príspevky: 4086 Bydlisko: Košice
 |
|
|
|
Je pravda, že turbo znižuje spotrebu??? 
|
|
Ut 22.7.2008, 18:27 |
|
 |
kenny
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
 |
|
|
|
 |  | Je pravda, že turbo znižuje spotrebu???  |
znižuje? zvyšuje
|
|
Ut 22.7.2008, 18:33 |
|
 |
francomk
Začínajúci tuner


Založený: 20.02.2008 Príspevky: 230 Bydlisko: Majcichov , Trnava
 |
|
|
|
Ako kedy. Vyššia teplota v kompresnom priestore zároveň lepšie spáli zmes
_______________________________
Chcel som to dať do poznáte/nepoznáte, ale existuje tuším len 1 kus(ak už nue je v šrote). Emblémy som nechal. Čo vám to pripomína? :

_________________ Fanúšik značky Tatra
http://www.youtube.com/user/matejkudlac
Pridajte sa k našej československej lige na WWW.GTCUP.COM (GT Legends - OLEG, GTR2 - GT2009, NGT2009, WTCC, RFactor - F1 2009) |
|
Ut 22.7.2008, 20:37 |
 |
 |
KingPimp
Administrátor


Založený: 12.09.2004 Príspevky: 742 Bydlisko: Metropolis
 |
|
|
|
tatra countach? no lol
ja by som chcel toto,s tym musi byt jaka psina
_________________
google,wikipedia,urbandictionary,rapidlibrary,gamecopyworld,encyclopediadramatica,isohunt |
|
Ut 22.7.2008, 20:57 |
 |
 |
francomk
Začínajúci tuner


Založený: 20.02.2008 Príspevky: 230 Bydlisko: Majcichov , Trnava
 |
|
|
|
 |  | tatra countach? no lol
ja by som chcel toto,s tym musi byt jaka psina |
No, ohromná psina, keď si volant hľadáš až pri vajciach. A nemá to ani rám...
_________________ Fanúšik značky Tatra
http://www.youtube.com/user/matejkudlac
Pridajte sa k našej československej lige na WWW.GTCUP.COM (GT Legends - OLEG, GTR2 - GT2009, NGT2009, WTCC, RFactor - F1 2009) |
|
Ut 22.7.2008, 21:03 |
 |
 |
Dedek
Začínajúci tuner

Založený: 08.03.2008 Príspevky: 132 Bydlisko: Velky krtiš (Obeckov hned vedla)
 |
|
|
|
Ferrari 
_________________
 |
|
Ut 22.7.2008, 21:36 |
|
 |
Kein
! EPICKÁ LAMA !


Založený: 05.11.2004 Príspevky: 646 Bydlisko: HlučínRulez =)
 |
|
|
Ut 22.7.2008, 22:11 |
 |
 |
R1zeK
Pro Tuner


Založený: 26.08.2006 Príspevky: 4086 Bydlisko: Košice
 |
|
|
|
 |  | Čo vám to pripomína? |
Mne to pripomína Nooble 
|
|
St 23.7.2008, 15:02 |
|
 |
bavorak
LFS Master


Založený: 28.08.2006 Príspevky: 1806 Bydlisko: Žilina
 |
|
|
|
o takej skodovke som v zivote nepocul...ale zaujimavo vypada i ked mozno by ma zaujimali aj tie vykony a hlavne ako sa to sprava na ceste 
_________________ if you buy a rubish car...what you are saying - I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interesting in driving. If you dont have interest in something, it means you´re not good at it which means you must have your driving licence taken away. |
|
St 23.7.2008, 15:41 |
|
 |
Maťo69
Okruhový závodník


Založený: 08.11.2006 Príspevky: 1065
 |
|
|
|
Top Secret, jedna z najlepsich a najuznavanejsich japonskych tuningovych firiem na svete si podala Nissan GT-R, ako to dopadlo si môžete pozreť sami.
Vylepšili dokonalé, keď sa chce Chevrolet porovnávať s upravenou verziou Corvetty, nech sa porovnáva trebars s týmto, nie so seriovkou
´

_________________

Nissan GT-R nepřímý nástupce legendárního japonského nástroje na eliminaci všeho co se pohybuje na silnici  |
|
So 26.7.2008, 18:08 |
 |
 |
Dedek
Začínajúci tuner

Založený: 08.03.2008 Príspevky: 132 Bydlisko: Velky krtiš (Obeckov hned vedla)
 |
|
|
|
krasne autičko
_________________
 |
|
So 26.7.2008, 18:18 |
|
 |
dwaine
Divák


Založený: 13.05.2008 Príspevky: 36
 |
|
|
|
nejaake movie s mr nagata?? 
_________________
 |
|
So 26.7.2008, 18:35 |
|
 |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy Nemôžete odpovedať na témy Nemôžete upravovať svoje príspevky Nemôžete mazať svoje príspevky Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Template by Freestyle XL, modified by Jakkub
|
 |