Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk
RegistráciaHľadaťFAQZoznam užívateľovUžívateľské skupinyNeedForSpeed.sk
Prihlásenie
Všeobecný pokec o tuningu
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 172, 173, 174  Ďalší
 
Odpovedať na tému    Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk » Tuning Zobraziť predchádzajúcu tému
Zobraziť nasledujúcu tému
Všeobecný pokec o tuningu
Autor Správa
RISHO
Pro Tuner
Pro Tuner


Založený: 23.03.2007
Príspevky: 2859
Bydlisko: Kosice
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
R1zeK Napísal:
Fakt? Za volantom sedel mladý týpek s čiernymi okuliarmi a aj napriek tomu krásnemu zvuku čo má auto tak mal pustenú hudbu.
jj to je on jediné oranžové gallardo spyder je v Košiciach a ten týpek má ešte aj Porsche Cayene turbo a keď s ním oco bol na káve hovoril mu o tých autách jak keby povedal že ta mám Škodu 120 a ešte k tomu Žiguli Mr. Green Mr. Green

_________________


Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7

Notebooks:

1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook
Št 8.5.2008, 12:38 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
kenny
Pro Tuner
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006
Príspevky: 2967
Bydlisko: West SVK..
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
Porsche cayenne turbo je nič.....to je fakt jak žiguli Mr. Green
Št 8.5.2008, 13:00 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
RISHO
Pro Tuner
Pro Tuner


Založený: 23.03.2007
Príspevky: 2859
Bydlisko: Kosice
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
kenny Napísal:
Porsche cayenne turbo je nič.....to je fakt jak žiguli Mr. Green
dobre kenny dobre chcel by som ťa vidieť keby som ti ho postavil pred dom a by som ti dal kľúče od neho

_________________


Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7

Notebooks:

1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook
Št 8.5.2008, 13:08 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
kenny
Pro Tuner
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006
Príspevky: 2967
Bydlisko: West SVK..
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
1, porsche ma neláka 2, bál by som sa ,že by som ho rozbil 3, povedal by sm vou 3 melóny na parkovisku...a myslel som to z FUN Smile
Št 8.5.2008, 13:18 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
R1zeK
Pro Tuner
Pro Tuner


Založený: 26.08.2006
Príspevky: 4086
Bydlisko: Košice
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
No tak nech mu odkáže, nech sa na ňom častejšie premáva po Železníkoch Velmi štastný

_________________
Št 8.5.2008, 14:54 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
RISHO
Pro Tuner
Pro Tuner


Založený: 23.03.2007
Príspevky: 2859
Bydlisko: Kosice
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
R1zeK Napísal:
No tak nech mu odkáže, nech sa na ňom častejšie premáva po Železníkoch Velmi štastný
lol si ho odfoť a večer sa na ňom môžeš spraviť

_________________


Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7

Notebooks:

1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook
So 10.5.2008, 19:54 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
kenny
Pro Tuner
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006
Príspevky: 2967
Bydlisko: West SVK..
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
takže sila NISSAN GT-R zvládol nemecký okruh Nurburgring za čas 7:29 Smile auto šoféroval riaditeľ NISSAN-u a btw: toto auto sa radí medzi najrýchlejšie sériovo vyrábané autá Smile
Po 12.5.2008, 18:48 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Maťo69
Okruhový závodník
Okruhový závodník


Založený: 08.11.2006
Príspevky: 1065

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
kenny Napísal:
takže sila NISSAN GT-R zvládol nemecký okruh Nurburgring za čas 7:29 Smile auto šoféroval riaditeľ NISSAN-u a btw: toto auto sa radí medzi najrýchlejšie sériovo vyrábané autá Smile
Nehovoria ti blesk? Mr. Green

btw. ...... a len o sekundu su lepsie Pagani Zonda F ClubSport a Porsche Carrera GT, a to ešte neprišla 530 koňová verzia V-Spec Wink

_________________

Nissan GT-R nepřímý nástupce legendárního japonského nástroje na eliminaci všeho co se pohybuje na silnici Smile
Po 12.5.2008, 18:50 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
kenny
Pro Tuner
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006
Príspevky: 2967
Bydlisko: West SVK..
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
Maťo69 Napísal:
kenny Napísal:
takže sila NISSAN GT-R zvládol nemecký okruh Nurburgring za čas 7:29 Smile auto šoféroval riaditeľ NISSAN-u a btw: toto auto sa radí medzi najrýchlejšie sériovo vyrábané autá Smile
Nehovoria ti blesk? Mr. Green

btw. ...... a len o sekundu su lepsie Pagani Zonda F ClubSport a Porsche Carrera GT, a to ešte neprišla 530 koňová verzia V-Spec Wink


nie nehovoria Mr. Green nebodaj teraz si si to čítal a chcel sem dať Mr. Green

ale fakt som prekvapený ..proste japanci sú borci vo svojom fachu Smile
Po 12.5.2008, 18:57 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
KingPimp
Administrátor
Administrátor


Založený: 12.09.2004
Príspevky: 742
Bydlisko: Metropolis
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom




Technical Specifications BMW M3 Race Version.Weight: 1150 kg
Tank capacity: 110 Liter
Chassis/body: Unitary construction steel body with welded safety cell made of extremely rigid precision steel tubing; safety fuel tank in CRP sandwich tray; pneumatic four-stamp jack system
Aerodynamics: Front wings, rear apron, motor hood, roof, trunk lid, rear wing, front wings, and flared rear wheel arches in CRP
Transmission: Carbon fibre clutch operated by hydraulic central slave cylinder; 6-speed sequential racing transmission with straight-cut, unsynchronized gears; additional oil/air cooler; quick shift system with ignition cut-out controlled by shifting force; mechanical limited slip differential with additional oil/air cooler
Front axle: Based on production version, with increased wheel caster angle, enlarged track width and enhanced wheel camber; five-way adjustable shock absorbers; tubular stabilizer bar
Rear axle: Based on production version, with enlarged track width and enhanced wheel camber; five-way adjustable shock absorbers, tubular stabilizer bar
Front brake system: Six-piston aluminium brake calipers, inner-vented grey-cast iron brake disks 380mm in diameter
Rear brake system: Four-piston aluminium brake calipers, grey-cast iron brake disk, 332mm in diameter
Steering: Rack and pinion steering with electro-hydraulic power
Wheels: Aluminium wheels, 18 inches
BMW P65 Engine.
Type: Eight cylinder, V-configuration
Capacity: 3999 cc
Bore x stroke: 92 x 75.2 mm
Max. output: approx. 485 bhp
Max. torque: approx. 500 Nm
Cylinder block: Aluminium cylinder block construction with bed plate lower section
Crankshaft: Steel crankshaft
Pistons: Forged skirt pistons
Conrods: High-performance steel
Cylinder head: Aluminium DOHC (Double Over Head Camshaft); four valves per cylinder
Valve train: Four overhead chain-driven camshafts, valve actuation via rocker arms
Intake system: Eight throttle valves, made of CRP with load-charge optimized ram tubes
Exhaust system: Headers, silencer
Fuel system: Single cylinder multi-point injection
Lubrication: Dry sump lubrication
Cooling: Water/air cooler and oil/water heat exchanger
Engine management: BMW Motorsport ECU 408 with two high-performance micro-processors; Individual cylinder injection and ignition; BMW Motorsport Lambda Controller Pit speed limiter, Quick Shift function; Engine data memory system
Energy management: Electric energy management and monitoring with BMW Motorsport POWER400 control unit, networking of all sensors and actuators through bus system
Wiring harness: Weight optimized
Ignition coil: Eight high-performance pencil coils with integrated ignition drivers
Spark plugs: High-performance spark plugs
Cockpit: Free programmable LCD Display with integrated shift indicators
Steering wheel: Quick release multi-function steering wheel with integrated display unit



cry

_________________

google,wikipedia,urbandictionary,rapidlibrary,gamecopyworld,encyclopediadramatica,isohunt
Po 12.5.2008, 23:05 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
rusty
Okruhový závodník
Okruhový závodník


Založený: 26.07.2006
Príspevky: 1626

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
kupim...

do pice Very Happy http://www.youtube.com/watch?v=wu5V41aIrow

_________________
Po 12.5.2008, 23:37 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
bavorak
LFS Master
LFS Master


Založený: 28.08.2006
Príspevky: 1806
Bydlisko: Žilina
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
ta nova M3 je jednoducho prekrasne auto a v bielej je tak sexi Razz (mame v ziline jednu bielu) este tato Race version....ja slintam
len skoda je ze vo vsetkych porovnavacich testoch je vzdy nejaka zhodena ako auto ktore sa nevyrovna R8, skylinu, carrere lenze podla mna chyba je v tom ze ju porovnavaju s autami z o nieco vyssej triedy...a potom trosku za nimi nestiha....skoda...uz to neni taky idol ako bola (a stale je) M3 (E46)

_________________
if you buy a rubish car...what you are saying - I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interesting in driving. If you dont have interest in something, it means you´re not good at it which means you must have your driving licence taken away.
Ut 13.5.2008, 12:29 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
kenny
Pro Tuner
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006
Príspevky: 2967
Bydlisko: West SVK..
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
no v tejto Alpine white je fakt nádherná ...jediné čo sa mi nepáči je zadný bump ae tejto racing Smile veď M3 E92 je lepšia ako AUDI r8 , či nie ? veď r8 je lenivá krava a ešte aj k tomu je hnusná Confused
Ut 13.5.2008, 12:34 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
TWOQAN
Okruhový závodník
Okruhový závodník


Založený: 31.01.2006
Príspevky: 1806
Bydlisko: LIPTOVSKÝ MIKULAŠ
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
kenny Napísal:
no v tejto Alpine white je fakt nádherná ...jediné čo sa mi nepáči je zadný bump ae tejto racing Smile veď M3 E92 je lepšia ako AUDI r8 , či nie ? veď r8 je lenivá krava a ešte aj k tomu je hnusná Confused
r8 neni hnusna,a je lepsia ale ako hovori bavorak m3 je ina kategoria
Ut 13.5.2008, 12:36 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail ICQ
kenny
Pro Tuner
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006
Príspevky: 2967
Bydlisko: West SVK..
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
TWOQAN Napísal:
kenny Napísal:
no v tejto Alpine white je fakt nádherná ...jediné čo sa mi nepáči je zadný bump ae tejto racing Smile veď M3 E92 je lepšia ako AUDI r8 , či nie ? veď r8 je lenivá krava a ešte aj k tomu je hnusná Confused
r8 neni hnusna,a je lepsia ale ako hovori bavorak m3 je ina kategoria


r8 je hnusná iba kolesá sa mi z nej páčia je to lenivé imidžové auto
Ut 13.5.2008, 12:38 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
TWOQAN
Okruhový závodník
Okruhový závodník


Založený: 31.01.2006
Príspevky: 1806
Bydlisko: LIPTOVSKÝ MIKULAŠ
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
kenny Napísal:
TWOQAN Napísal:
kenny Napísal:
no v tejto Alpine white je fakt nádherná ...jediné čo sa mi nepáči je zadný bump ae tejto racing Smile veď M3 E92 je lepšia ako AUDI r8 , či nie ? veď r8 je lenivá krava a ešte aj k tomu je hnusná Confused
r8 neni hnusna,a je lepsia ale ako hovori bavorak m3 je ina kategoria


r8 je hnusná iba kolesá sa mi z nej páčia je to lenivé imidžové auto
ako vies? Velmi štastný skor m3 mi pride ako imidzovka Velmi štastný ale obe znacky mam rad Wink
Ut 13.5.2008, 12:38 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail ICQ
Maťo69
Okruhový závodník
Okruhový závodník


Založený: 08.11.2006
Príspevky: 1065

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
bavorak Napísal:
ta nova M3 je jednoducho prekrasne auto a v bielej je tak sexi Razz (mame v ziline jednu bielu) este tato Race version....ja slintam
len skoda je ze vo vsetkych porovnavacich testoch je vzdy nejaka zhodena ako auto ktore sa nevyrovna R8, skylinu, carrere lenze podla mna chyba je v tom ze ju porovnavaju s autami z o nieco vyssej triedy...a potom trosku za nimi nestiha....skoda...uz to neni taky idol ako bola (a stale je) M3 (E46)
GT-R je vykonom, a tym ze porazi vsetky mozne supersporty stale auto v triede v ktorej je aj M3, M3 je krásne a dobre auto ( nehneval by som sa keby mi hovorilo pane ) ale proste je niekto lepší, ani M3 e46 by nebol taky idol keby sa do europy dovazal Skyline R34, to su auta ktore bmw rozdrtia aj ked mam bmw rad , je to tak
Wink

_________________

Nissan GT-R nepřímý nástupce legendárního japonského nástroje na eliminaci všeho co se pohybuje na silnici Smile
Ut 13.5.2008, 13:43 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
jhony
Okruhový závodník
Okruhový závodník


Založený: 27.10.2007
Príspevky: 1058
Bydlisko: Long island street 366559 NY
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
v mesačníku speed dávali test 4 áut Nissan GT-R R35,Audi R8,Porsche 911,a BMW M3 E92.
nasledovné poradie je takéto (od hora)
Nissan GT-R R35
Audi R8
Porsche 911
BMW M3 E92

_________________
Ut 13.5.2008, 15:52 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bavorak
LFS Master
LFS Master


Založený: 28.08.2006
Príspevky: 1806
Bydlisko: Žilina
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
jhony Napísal:
v mesačníku speed dávali test 4 áut Nissan GT-R R35,Audi R8,Porsche 911,a BMW M3 E92.
nasledovné poradie je takéto (od hora)
Nissan GT-R R35
Audi R8
Porsche 911
BMW M3 E92

presne o tomto teste som aj hovoril....pisali tam nieco ze po presadnuti zo skylinu do M3 sa zdala M3 velmi leniva...
no tak dobre nie je to nejake super auto i ked ocakaval som ze bude vyhravat tieto porovnavacie testy no co uz....ako hovori mato69 su lepsie auta v jeho kategorii...ale aj tak by som nevahal a kupoval M3...to je tak dizajnersky nadherne auto...fakt tak krasny bavorak uz davno nevysiel na svetlo sveta....teda do serie...myslim ze 420 koni je akurat zrychlenie spolahlivost dobra hracka na driftovanie tak mozno sa nevyrovna skylinu ale aj tak pre mna je to NAJ Smile

_________________
if you buy a rubish car...what you are saying - I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interesting in driving. If you dont have interest in something, it means you´re not good at it which means you must have your driving licence taken away.
Ut 13.5.2008, 17:23 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
RISHO
Pro Tuner
Pro Tuner


Založený: 23.03.2007
Príspevky: 2859
Bydlisko: Kosice
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
Skyline na novú Audi RS6 avant nemá

_________________


Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7

Notebooks:

1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook
Ut 13.5.2008, 17:56 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:    
Odpovedať na tému    Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk » Tuning Časy uvádzané v GMT + 2 hodiny
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 172, 173, 174  Ďalší
Strana 84 z 174
Prejdi na: 
Rýchla odpoveď


Nemôžete odosielať nové témy
Nemôžete odpovedať na témy
Nemôžete upravovať svoje príspevky
Nemôžete mazať svoje príspevky
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template by Freestyle XL, modified by JakkubTOPlist