Autor |
Správa |
Pato
Pro Tuner
Založený: 27.11.2005 Príspevky: 2320 Bydlisko: Silicon Valley
|
|
|
|
praga V3S to je old school.. dnes to je uz modernejsie
_________________
REMEMBER: SEEDERS ARE ALWAYS PROTECTED BY GOD! |
|
Št 31.1.2008, 18:53 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
tak mozno
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Št 31.1.2008, 18:56 |
|
|
Bubak
Ilegálny závodník
Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
|
|
|
|
| | no tak to hej to je dost...predstav si ze najvecsia rychlost dosihnuta s off-roadom (porsche cayenne sportec) bola cca 308 KM/h a (mimochodom 2,5t) tak z takymto truckom teoreticky...mozno aj realne bez ohladov na nasledky co by zo stroja a z vodica zostalo dosiahnut vyssiu ako 200 KM/h rychlost je viac ako uctihodne | Maximálna rýchlosť,ktorá bola s Race Truck Truckom dosiahnutá (podotýkam,na vozovke,resp. ďialnici alebo inom rovnom úseku) je 286 km/h. (Buggyra na úseku českej ďialnice D11 9.12.2006)
Viac menej,pre závodné tahače to nie je sebemenší problém. Tie dosahujú rádovo okolo 5-tich až 6-tich Ton. Prípadne majú dobre rozloženú hmotnosť na prednú-zadnú nápravu. Kedže nové pravidlá nepovolujú umiestniť motor v strede rámu,čo by zabezpečovalo rozloženie hmotnosti 50:50 je to určitý problém. Plus majú moderný brzdový systém (kolúčové brzdy s vodným chladením) I bezpečnosť je o dosť lepšia. Pár havárií som videl. V 80. rokoch to dokonca na Britskom šampionáte vyvalili na strechu. Ale zatiaľ žiadne smrteľné zranenie zaznamenané nie je.
Väčší problém je to u Dakarských prototypov. Terénne nerovnosti vedia narobiť svoje.
Tie dosahujú minimálne 8,5 T (vypísaná minimálna hodnota pre Skupinu T4.2 Superproduction na Dakar 2008). Ale tiež je tu limit a to 150 km/h. Inak sú schopné ísť aj viac (Loprais Team udáva u svojej špeciálky Tatry 182 km/h,Ginaf RellyPowerTeam tiež okolo tejto hodnoty) Tie z 80./90. majú okolo 10 až 13 Ton. Hoľandania jazdili so svojími špeciálmi veľmi nad hranicu možností. Mnohí hovorili,že nachádzať pri rýchlosti 180-200 km/h na také nerovnosti s 10 Tonovým špeciálom bolo úplné bláznostvo. Ale ak sa zoberie fakt,že DAF TurboTwin X1/2 vedel prehnať ktorékoľvek auto v št. listine Dakaru 1988,nedokážem povedať čo by nasledovalo,ak by boli prototypy kamiónov v takom poňatí za dva-tri roky.
Veľmi pekne sa tomu hovorí,že by sa kamióny "scela nekontrolovateľne vyňali spod kontroly"
To isté i Perlini 105F. I keď u neho platí,že bolo maximálne stabilné pretože bolo až príliž róbustné a ťážké ako cent.
Cestovanie takým ďiaľkovým autobusom. Alebo vlakom,akými sú Pendolino alebo TGV vo FRA je celkom pohodlné. To isté platí aj pre ďiaľnovú nákladnú dopravu. Samozrejme,stavebné stroje,rozvážkové kamióny sú na tom horšie.
_________________
|
|
Št 31.1.2008, 19:22 |
|
|
Madish
VIP member
Založený: 18.09.2004 Príspevky: 251 Bydlisko: Most,ČR
|
|
|
|
Pokud bych hledal vzrůšo a měl hafec peněz, bál bych se šlapat na plyn, a to je pak monstrózní požitek z jízdy
http://www.auto.auto-news.cz/radical-sr8-dalsi-utok-na-nordschleife-19366.html
Vozy Radical jsou již dnes jedněmi z reálně nejrychlejších vozů, které kdy dostaly povolení k provozu na pozemních komunikacích. Ale fimě to stále nestačí a chrlí další silnější a rychlejší modely. Dočkáme se dalšího rekordu na severní smyčce Nurburgringu?
Společnost Radical Motorsport byla založena v lednu 1997. Začínala jako výrobce speciálů pro závody a v prvním roce vyrobila 10 vozů 1100 Clubsport.
V roce 2002 vyjel Radical SR3, 252 koní výkonný a půl tuny vážící stroj homologovaný pro závody FIA třídy C3. Sílu generoval motor Suzuki o výkonu 1,3 – 1,5 litru. Prodejní úspěchy přiměly Radical k vytvoření firemního závodního šampionátu právě s vozy SR3. Díky tomu, že Radicaly mohou být ve Velké Británii homologovány pro běžný provoz, pokusila se firma o překonání rekordu na Nordschleife v kategorii produkčních vozů. To se jim také s časem 7:19 povedlo.
Vše pokračovalo roku 2004 typem SR4, který byl menší a tím pádem ještě o něco lehčí. Měl také lepší aerodynamiku.
Rok na to přišel SR8. Využívá základů šasi SR trojky, ale je poháněn vlastním V8 o objemu 2,6 litru. Ten ve skutečnosti vznikl spojením dvou čtyřválců Suzuki Hayabusa o objemu 1,3 litru. Konečný výkon se vyšplhal na neskuetčných 363 koní (270 kW), díky kterým pokořili vlastní rekord Nurburgringu. Nový čas: 6:55.
I to je však Radicalu málo. Nový motor má objem 2,8 a vydoluje ze sebe 455 koní, tedy o celých 95 víc, než dříve. Při hmotnosti 630 kg má poměr výkon/váha 722 koní na tunu, čímž spolehlivě strčí do kapsy i Veyron. Jméno SR8LM bychom si asi měli pamatovat. Ještě o něm určitě uslyšíme.
Pokud vám nestačí jen drandit po okruhu a rádi byste se ve svém miláčkovi svezli i domů, není problém, Radical vám svůj produkt rád přihlásí pro běžný silniční provoz.
Nordschleife
http://youtube.com/watch?v=iwtyZosuPNE
_________________
Takahiro Ueno
Toyota Soarer |
|
Št 31.1.2008, 19:47 |
|
|
Pato
Pro Tuner
Založený: 27.11.2005 Príspevky: 2320 Bydlisko: Silicon Valley
|
|
|
|
jo bezne s takym dacim aj na nasich rozbitych cestach..
_________________
REMEMBER: SEEDERS ARE ALWAYS PROTECTED BY GOD! |
|
Pi 1.2.2008, 13:56 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
noo tu v KE by sa dalo
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Pi 1.2.2008, 15:44 |
|
|
jhony
Okruhový závodník
Založený: 27.10.2007 Príspevky: 1058 Bydlisko: Long island street 366559 NY
|
|
|
|
pochybujem ked tak najblizsie v nemecku
_________________
|
|
Pi 1.2.2008, 19:16 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
KE smrdi...
_________________
|
|
Pi 1.2.2008, 19:38 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
ty smrdis v KE sa da jazdit aj s Formulou noo okrem presovskej dialnice
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Pi 1.2.2008, 19:50 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
dialnica PO-KE je dobra nahodou
_________________
|
|
Pi 1.2.2008, 20:10 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
Ke-Po ano ale PO-KE ee
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Pi 1.2.2008, 20:11 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
keby to nebolo jedno
_________________
|
|
Pi 1.2.2008, 20:27 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
ta ne lebo PO-KE tam na konci tej dalnice mas rozjebany asfalt tak ze musis spomalit na 80
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Pi 1.2.2008, 20:39 |
|
|
R1zeK
Pro Tuner
Založený: 26.08.2006 Príspevky: 4086 Bydlisko: Košice
|
|
|
|
to sú naše milované dialnice... jedna ďialnica na východe a aj ta je rozjebaná dpc... áno je ich viac ako jedna ale to jej jedno
|
|
Pi 1.2.2008, 22:12 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
rozjebana? mne sa zda byt dobra kosicani len by luxus chceli
_________________
|
|
Pi 1.2.2008, 22:36 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
MF su tam take pasi co spomaluju
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
Pi 1.2.2008, 23:07 |
|
|
bavorak
LFS Master
Založený: 28.08.2006 Príspevky: 1806 Bydlisko: Žilina
|
|
|
|
bmw bude vyrabat auto s 8-stupnovou automatickou prevodovkou
_________________ if you buy a rubish car...what you are saying - I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interesting in driving. If you dont have interest in something, it means you´re not good at it which means you must have your driving licence taken away. |
|
St 6.2.2008, 15:05 |
|
|
RISHO
Pro Tuner
Založený: 23.03.2007 Príspevky: 2859 Bydlisko: Kosice
|
|
|
|
omg naco im to bude nestaci im 7 ?? jaj nee bo mercedes ma oni musia mat viac zachvilu sa vyrovnaju kaminom budu mat 16 rychlosti
_________________
Comp: MB - Gigabyte EP43-S775, CPU - Intel Pentium Dual-core E6300 (2.8Ghz), CPU FAN - AC Freezer 7 PRO, RAM - DDRAM 2x2 GB A-DATA 1066 CL6, VGA - Gainward GeForce GTS 250 512MB DDR3, PSU - Corsair ATX 450W, HDD - WesternDigital 640 GB, Audio - Sound blaster Audigy 7.1 Soft - Windows 7
Notebooks:
1. Asus F3U - win vista
2. Asus - Win XP
3. MacBook |
|
St 6.2.2008, 15:10 |
|
|
kenny
Pro Tuner
Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
|
|
|
|
hádam nebudú na takej úrovni ako AUDI šak sú to kvalitnejšie autá ...go go bratia z mníchova .. pekná vec 8 stupňová prevodovka ...
|
|
St 6.2.2008, 16:02 |
|
|
rusty
Okruhový závodník
Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
|
|
|
|
ved uz lexus is ??? ma 8 stupnovu...
_________________
|
|
St 6.2.2008, 16:16 |
|
|
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy Nemôžete odpovedať na témy Nemôžete upravovať svoje príspevky Nemôžete mazať svoje príspevky Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Template by Freestyle XL, modified by Jakkub
|
|