Autor |
Správa |
kenny
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
 |
|
|
|
 |  |  |  | no veď to stáť tam v rade pol dňa kvôli kokotine... šak komu sa chce... dúfam, že na vodičák kokotinym netreba |
na vodicak este viac  |
OMFG...v piatok si idem zrobiť občiansky tak to som zvedavý kolko som tam čakal ako kkd 
|
|
St 26.12.2007, 18:52 |
|
 |
jhony
Okruhový závodník


Založený: 27.10.2007 Príspevky: 1058 Bydlisko: Long island street 366559 NY
 |
|
|
|
ja som stal na obcianku 10 minut hehe 
_________________
 |
|
St 26.12.2007, 23:04 |
|
 |
kenny
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
 |
|
|
|
no tak to si mal dobre ty lama 
|
|
St 26.12.2007, 23:33 |
|
 |
rusty
Okruhový závodník


Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
 |
|
|
|
aka je to prevodovka DSG? ma neco 2...
_________________
 |
|
Št 27.12.2007, 00:09 |
 |
 |
kenny
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
 |
|
|
|
jj je s dvojitou spojkou...In da ingliš Direct Shift Gear.....v podstate je to koncept paralelnej prevodovky s dvojitou spojkou je to "spojenie" manuálnej a automatickej prevodouky....Základ prevodovky DSG vychádza z (trojhriadeľovej) šesťstupňovej manuálnej prevodovky..... dvojica viaclamelových spojok umožňuje, aby boli v prevodovke naraz zaradené dva prevodové stupne.... vVonkajšia spojka pripája stupne 1, 3, 5 a R-ko teda spiatočku.... vnútorná spojka stupne 2 4 a 6.
pri zrýchľovaní auto akceleruje z nižšieho prevodového stupňa a v okamihu keď otáčky motora dosiahnu potrebnú hodnotu sa v prevodovke zaradí pripravený vyšší rýchlostný stupeň....jeho lamelová spojka však až do okamihu preradenia zostáva rozopnutá....Zopne až v okamihu preradenia a v rovnakom okamihu sa rozopne spojka nižšieho rýchlostného stupňa....Pri spomalení sa rýchlostné stupne pripravujú a radia v opačnom poradí..... pričom pri prudkom spomalení je možné preradenie aj o viac rýchlostných stupňov naraz.....Tento spôsob preraďovania býva označovaný aj ako preraďovanie "pod zaťažením"... podstatnou výhodou takéhoto systému je že nedochádza k prerušeniu prenosu výkonu z motora na hnané nápravy auta...
vďaka optimalizácii okamiho preradenia dochádza aj k redukcii spotreby paliva....preradenie z prvého stupňa na druý trvá 0.4 sekundy a predradenie na väčší stupeň za 0.9 sekundy ...
obrázok

|
|
Št 27.12.2007, 09:29 |
|
 |
rusty
Okruhový závodník


Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
 |
|
|
|
heh zlozity system aj tak som na 100% nepochopil...
_________________
 |
|
Št 27.12.2007, 11:31 |
 |
 |
R1zeK
Pro Tuner


Založený: 26.08.2006 Príspevky: 4086 Bydlisko: Košice
 |
|
|
|
prečo nevymyslia auto bez spojky? alebo s autamatickou spojkou... vari už je?
_________________
 |
|
Št 27.12.2007, 12:44 |
|
 |
rusty
Okruhový závodník


Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
 |
|
|
|
ved spojka ti spaja motor s prevodovkov...keby nebola spojka tak kazdy tyzden menis prevodovku ... a zatial vsetky auta maju spojku...
_________________
 |
|
Št 27.12.2007, 12:46 |
 |
 |
jhony
Okruhový závodník


Založený: 27.10.2007 Príspevky: 1058 Bydlisko: Long island street 366559 NY
 |
|
|
|
koks tak z toho som !lama! 
_________________
 |
|
Št 27.12.2007, 13:03 |
|
 |
Maťo69
Okruhový závodník


Založený: 08.11.2006 Príspevky: 1065
 |
|
|
|
2 kenny: necelo sa mi citat ci tam mas aj priklady alelen doplnim že ju ma napr. Novy Nissan GT-R 
_________________

Nissan GT-R nepřímý nástupce legendárního japonského nástroje na eliminaci všeho co se pohybuje na silnici  |
|
Št 27.12.2007, 13:09 |
 |
 |
kenny
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
 |
|
|
|
ne príklady som neuviedol 
|
|
Št 27.12.2007, 13:46 |
|
 |
Pato
Pro Tuner


Založený: 27.11.2005 Príspevky: 2320 Bydlisko: Silicon Valley
 |
|
|
|
ved to ma aj napr nove Audi TT.. a ide o to ze mas zaradene 2 rychlosti ale iba 1 je aktivny... potom ked ide motor na nejake otacky tak preradi na vyssi stupen.. a tak to ide az po 6 stupen..
_________________
REMEMBER: SEEDERS ARE ALWAYS PROTECTED BY GOD! |
|
Št 27.12.2007, 14:17 |
 |
 |
kenny
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
 |
|
|
|
a ešte čo ma zarazilo som sa dočítal tak túto prevodouku robia aj do octaviek 2,0TDI alebo GOLF V GTI ..z takých slabších áut som dal príklad...
|
|
Št 27.12.2007, 15:31 |
|
 |
rusty
Okruhový závodník


Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
 |
|
|
|
su aj v skodoch myslim , vw , seat , audi ....
_________________
 |
|
Št 27.12.2007, 19:26 |
 |
 |
kenny
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
 |
|
|
|
no a čo som napísal ?
|
|
Št 27.12.2007, 19:31 |
|
 |
rusty
Okruhový závodník


Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
 |
|
|
Št 27.12.2007, 20:22 |
 |
 |
kenny
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
 |
|
|
Pi 28.12.2007, 10:46 |
|
 |
Bubak
Ilegálny závodník


Založený: 16.02.2005 Príspevky: 988 Bydlisko: Quiet "Duck" Locality
 |
|
|
|
 |  | prečo nevymyslia auto bez spojky? alebo s autamatickou spojkou... vari už je? | Pokial viem,tak tento trend sa zacal aplikovat naprv v polnohospodarnskych strojoch,potom v kamionoch. (tam je to bezne zauzivane pravidlo preradovat bez spojky,resp. nepreradovat vobec) V autach to zatial nie je take "okate". 
_________________
 |
|
Pi 28.12.2007, 20:53 |
|
 |
rusty
Okruhový závodník


Založený: 26.07.2006 Príspevky: 1626
 |
|
|
|
presne
 |  |  |  | prečo nevymyslia auto bez spojky? alebo s autamatickou spojkou... vari už je? | Pokial viem,tak tento trend sa zacal aplikovat naprv v polnohospodarnskych strojoch,potom v kamionoch. (tam je to bezne zauzivane pravidlo preradovat bez spojky,resp. nepreradovat vobec) V autach to zatial nie je take "okate".  |
myslis radenie pod zatazou?
_________________
 |
|
Pi 28.12.2007, 22:54 |
 |
 |
kenny
Pro Tuner


Založený: 29.10.2006 Príspevky: 2967 Bydlisko: West SVK..
 |
|
|
So 29.12.2007, 11:58 |
|
 |
|