Autor |
Správa |
_JXP_
Administrátor
Založený: 15.11.2004 Príspevky: 343
|
|
Dojmy z dema .... |
|
Jeste nez se do toho pustim, stahnout se to da dobre i z www.gamestar.cz (maji to lokalne a jede to rychle) ftp://download.gamestar.cz/nfsmostwanted/nfsmostwanted_demo.exe.
Shrnu moje rychle postrehy (jiste, ze jich bude v budoucnu jiste mnohem vice a nejen ode mne).
1. HW náročnost
Příjemně překvapený. Na mojí sestavě Athlon 3200+ s GF6600GT a 1GB RAM se bez problemů dalo zapnout uplně všechno v 1024x768 (víc mi nezvladá pořádně monitor), včetně DX9 vychytávek (overbrightnes je v NFSMW už udělán lépe, takže to vypadá hezky a nerve to oči, však vyzkoušejte). Dovolil jsem si dokonce pustit 2xAA (1 dilek ze 3) a byla to paráda. Krásný sveží pocit z rychlosti, žadné škubání (občas ... malilinko, ale to ja nepovažuju za škub, spíše to bylo takové drobné zadrhnutí, které bylo v mžiku pryč). Takže na to, že to je demo musím EA pochválit. Není to žrout výkonu jako jiné, dnes aktualní tituly (třeba například CoD2, že )
2. Chování auta
Klasika, naše milá, malá arkádička ... i tady ovšem došlo ke změně. Nevím, jestli ten pocit pramenil nezvykem na vůz, výkon, či jiné věci ovlivňující hru. V každém připadě jsem postupně vyzkoušel všechna obsažená auta na ruzných tratích (v civilní i tuning úpravě). Jednu věc bych ovšem chtěl pochválit (nechci zakřiknout), jakmile totiž narazíte třeba i bokem do prekážky, tak vás to hezky rozhodí a tudíž mantinelové svozy budou pravděpodobně mnohem náročnější, což osobně vítám. Jsem spíše zastáncem jízdy brzda plyn, než PLYYYYYYYYYYYYYYYYYN, BUUUUUUUUUUUUMMMMMM, PLYYYYYYYYYYYYYYNNNNN )
Porsche se chová na silnici poněkud méně stabilně (projíždění zatáček pod plynem v nejvyšší rychlosti není zrovna jednoduché), Mustang je ale jiná káva a chová se v zatačkách velmi přilnavě. Porsche ukáže své přednosti hlavně na druhé Sprint trati (dalniční) kde svoje soupeře bez ohledu na obtížnost nechává daleko za sebou. Pokud není řidičem zrovna "žena" (nic proti řidičkám ), tak si vybudujete takový náskok do technické části, že byste ho měly s přehledem udržet.
3. Tratě
Zatím je jich obsaženo k nějakému hodnocení málo, bohužel klasické NfS pasti jsou obsaženy opět (nevím jestli je to dobře, nebo ne). Často se vám proto může stát, že vás zatáčka úspěšně vynese do osamoceně (o to ideálněji) postaveného stromu, případně narazíte do schodu z domů, který by tam normálně asi být neměl ). Nu což, aspoň se závody budou dramatizovat .
4. AI
Počítačoví protivníci řídí solidně (mám na mysli obtížnost HARD) a snaží se jet agresivně, blokovat vás, ale zároveň s dostatečnou rychlostí. Já to bohužel tak rychle nestíhám. bud se soustředím plně na trať a zavodníky vnímám jen na rovinkách, nebo jdu do nich a pak většinou končím někde v mantinelu. Tady si myslím, že PC opět trochu podvádí, protože to co vás poměrně výrazně rozhodí s AI oponentnem moc nehne. Zkoušejte sami, já prostě Destruction Derby nemusím.
Pak se ovšem přihodí něco, čemu já osobně nerozumím. Na 1. sprint trati je zatáčka kde v 90% případů AI prostě selže a nabourá se. Člověk pochopí, jednou se chyba udělat dá, obzvlášť pod tlakem, ale standardně jsem se v tomto místě ujímal vedení, které jsem byl v mnoha případech už do cíle udržet (to místo je cca ve 40% tratě). Takže někde AI přidá, někde ubere, přeci jen je to jen "hloupý" počítač ).
5. Grafické zpracování
Nádhera. Grafika je, jak je u moderních her obvyklé, mírně rozmáznutá a dokresluje pocit rychlosti na výbornou. Krásou krajiny se ovšem kochat moci nebute, protože jezdíme na vítězství a ne na pokoukání. V plné hře snad budou herní režimy, které nám kocháni umožní, takže se už moc těším (si to Porsche chci prohlédnout pořádně). Kamery jsou klasické, takže 4 a v demu postrádám replay (snad v plné bude).
6. Herní režimy
Demo nam dava nakouknout do znameho sprintu a pak do 4 novych.
V quick race si muzete vybirat obtiznost, v Challenge nikoliv.
Speedtrap - zajimavy rezim. MAte v men za ukol mit v souctu nejvyssi prumernous rychlost v merenych usecich policejnimi radary. Ze jste v dosahu radaru se vam zobrazuje pod zrcatkem blikajicimi orantovymi led diodami. Pokud neblikaji rychlost se nepocita
Pursuit Lenght - velice jednoduchy rezim, je to opak outrunu. po dobu 1 minuty musite byt z dohledu policejnich hlidek. Po te vitezite. Ke zbaveni se policije vam slouzi trojuhelniky, ktere zlikviduji nejblizsi policejni hlidky za vami (pokud se do toho trojuhelniku trefite samozrejme). Dale upozornuju na zkratky, na kterych zmizite hlidkam z oci. Po trati hledejte zelene popelnice, nebo co to je. kde jsou tam je trochu bezpecneji. JAkmile policii zmizite z oci zacne po vas patrat na posledni zname pozici (takze pomalu pryc) a na mape se objevi misto cervenych trojuhelniku modra kolecka, ktera slouzi k bezpecnemu schovani se a preckani potrebne doby k vyhre v zavodu. K tomu trefovani jeste dodam, ze v plne mire vyuzijete novou funkci zpomaleni casu (cili Speedbreaker), ale o tomto vice v dalsim bodu
Tollbooth Time Trial - divny rezim. projizdeni mytnych stanovist na cas (checkpointy) s pridelovanikm casovych bonusu. Pro mne nuda.
Roadblock - uaaa, naopak vyborny rezim. MAte za ukol prorazit nebo projet stanoveny pocet policejnich blokad. Zda se to snadne, ale je to asi to nejtezsi, co jsem v demu hral. Nejen ze mne potesila jizda v Dodge Viper (jak jsi mi chybel, hade ), ale zaroven i obtiznost. MAte totiz za sebou pronasledovatele, jejichz pocet se neustale zvysuje. muzete pouzit nekale triky s trojuhleniky a je docela sranda, kdyz najede do benzinky, ktera bouchne a s ni i muzi zakona. Bohuzel za nedlouho je situace stejna, takze vybuchy delejte s primerenou mirou rizika. Policejni kordony se nejlepe prorazi ve zpomalenem case, vy se musite trefitdo mezery mezi auty nebo autem a stenou. Samozrejme, ze se do mezery nevejdete kolkrat cely, ale spolehejte take na svoji rychlost. Ta totiz prorazeni kordonu samozrejme ovlivnuje take. Kdyz se vam podari stanoveny pocet kordonu prorazi, pak uz nezbyva nic jeneho nez se zbavit pronasledovatelu a nasledne pronasledovani a mise je u konce. JEdna mala rada na zaver. Kordony prorazejte na dalnicich, vyvarujte se uzkym ulickam ... nebo vas soupnu za katr )
7. Speedbreaker
vischni jsme ji cekali a ona prisla. ja jsem neco podobneho videl uz ve hre
SCAR: Squadra Corse Alfa Romeo a jiste to hru zpestri. Takze jednoduse, zmacknete, cas se zpomali, vy nmuzete delat vse ale v normalni rychlosti, zmacknete znovu a cas se znovu rozjede (pokud nezmacknete pdoruhe tak si vsechnu energii na zpomaleni vycerpate a budete muset cekat az se doplni). Prubezne se jako nitro doplnuje (na system doplnovani jsem se zatim nezameroval, ale rekl bych, ze je jen casovy, to stejne u nitra) a proto ji muzete vyuzivat pomerne casto. Jsem zvedavy na multiplayer, ktery jsem jeste netestoval (to bychom mozna mohli, ze ), ani nevim, zda je situace stejna jako loni. Uvidime.
8. Multiplayer
uvidime, uvidime ... ale po netu jiste jezdit pujde, to mi verte .
Zavercne hodnoceni
Nejsem recenzent, ale demo se mi libi. proto odhaduji, ze se hodnoceni plne verze budou pohybovat v rozmezi 85-93%. Jiste se najde jako vzdy spousta kritiku arkadovitosti, ale zkloubeni typu Underground a Hot Pursuit je jiste krok spravnym smerem. Uvidime tedy co plna verze na kterou se uz moc tesim.
Howgh ... a jeste prikladam par screenu z mych zavodu .
1. Start 1. zavodu
2. Tak to vidim ja
1. ... 2.
3. konecne jsem vyhral na HARD )
4. S mustangem to byla sranda
3. ... 4.
5. Jedu prorazet zatarasy
6. Hopaaa, jsem v jedne z natural zkratek ... tady se da poldum zmizet .
5. ... 6.
7. Vyskocite z auta ... odchytnete kone (nejlepe Mustanga )
8. A jedete domu
7. ... 8.
P.S. Jakkube, kdyby jsi chtel neco zverjenit na webu, tak to doladime a muzem to tam hodit. Tohle je ale surova verze pro mistni offtopikare
Naposledy upravil _JXP_ dňa Ne 13.11.2005, 09:07, celkom upravené 4 krát |
|
Pi 11.11.2005, 18:04 |
|
|
s10®
Začínajúci tuner
Založený: 16.11.2004 Príspevky: 150 Bydlisko: slovensko
|
|
|
|
waw celkom dobra recence. aj to demo mne pacilo. pekne hp2 styl + u styl je super.
_________________ NAJDI POKOJ DUŠE ^_^
|
|
Pi 11.11.2005, 18:45 |
|
|
_JXP_
Administrátor
Založený: 15.11.2004 Príspevky: 343
|
|
|
|
ale je to jeste k tomu v cestine ) to s tim zverejnenim mne napadlo az nasledne. stejen by se to muselo opravit a sestilizovat, kdyz by to bylo na webu ) spis to byla takova idea .... mozna by stacilo hodit na web info s linkem sem na web, s tim, ze to je fan nazor . Se domluvime a hlavne musime doladit ten online ... ligu ma kazdy, ale NFSMW real svet by mel jen tenhle web ).
Ja bych proste ten online spis pojal jako nastroj na setkani lidi. NE odjet zavod a rychle pryc.
Kdo by dal NFSMW dneska vecer po netu ? udelame si uzavrenou spolecnost a hlavne, dulezity je TS, at muzeme spolu i pokecat. co, kde a jak bycsme domluvili pres ICQ
|
|
Pi 11.11.2005, 19:19 |
|
|
ELEMENT..
Anonymný
|
|
|
Ja bych klidne po netu dal, ale stve me ten volant. Nakalibrovany ho mam dobre, zkusel jsem vschno mozny, a dela to pored a jen v MW. V jinych hrach naprosto v pohode
|
|
Pi 11.11.2005, 19:32 |
|
|
_JXP_
Administrátor
Založený: 15.11.2004 Príspevky: 343
|
|
|
|
takze ted jsem to zkousel a maji na DEMO zapnuty CD check, coz nikdo nema ... takze jdu prolest EA, ale pochybuju, ze to pojede ... jsou proste letos nejai zpomaleni .
|
|
Pi 11.11.2005, 19:36 |
|
|
s10®
Začínajúci tuner
Založený: 16.11.2004 Príspevky: 150 Bydlisko: slovensko
|
|
|
|
jj skvele. cakal som ked to navrhnes. dal by som aj ja.
skoda. to spomalenie som si vsimol demo som uz tahal a oni ho ne a ne nahodit na sajtu
_________________ NAJDI POKOJ DUŠE ^_^
|
|
Pi 11.11.2005, 19:37 |
|
|
Seymour
bot
Založený: 14.06.2005 Príspevky: 16777175 Bydlisko: A najvacsia diera je Prievidzaaaaa!
|
|
|
|
tak to je "pekne"... uz je o tom"recenzia" a ja mam este len 21%
|
|
Pi 11.11.2005, 19:52 |
|
|
s10®
Začínajúci tuner
Založený: 16.11.2004 Príspevky: 150 Bydlisko: slovensko
|
|
|
|
jakkube nahod to na sajtu ale az zajtra aby sme trocha uvolnili napatych hracov. mna to pobavilo je pisana dost odborne aj humorne hlavne ten koniec.
_________________ NAJDI POKOJ DUŠE ^_^
Naposledy upravil s10® dňa Pi 11.11.2005, 20:27, celkom upravené 1 krát |
|
Pi 11.11.2005, 19:59 |
|
|
_JXP_
Administrátor
Založený: 15.11.2004 Príspevky: 343
|
|
|
|
takze CD check u Dema se resi primo primo na EA foru. Je to chybka a mela by byt odstranena. PRoto to asi dneska neklapne, snad se jim to podari vyresit brzy.
Jinak jesete jedna nadejna zprava se tyka dedikovaneho serveru, ktery by se do NfS po letech mel vratit. JE ovsem otazka, zda tomu tak opravdu bude, nebo jestli nekdo z EA maze fandum med kolem ust .
|
|
Pi 11.11.2005, 20:02 |
|
|
_JXP_
Administrátor
Založený: 15.11.2004 Príspevky: 343
|
|
|
|
| | tak to je "pekne"... uz je o tom"recenzia" a ja mam este len 21% |
stahuj odtud ... pojedes max rychlosti .... ftp://download.gamestar.cz/nfsmostwanted/nfsmostwanted_demo.exe
btw. prave proto jsem tu rychlou recenzi psal, aby jsi vedel co od toho cekat a netahal neco, co te miji )
//Edit ... pls, nespamujte v kazdem threadu. vim, ze se diskuze vyviji, ale jedno vetne topicy, ktere jsou hodne osobni reste spis pres ICQ. Budete moc hodni, thx ...
//Edit2: modi, admini ... promaznete ten OT, diky .
|
|
Pi 11.11.2005, 20:04 |
|
|
Jakkub
AMERICAN FARMER
Založený: 09.09.2004 Príspevky: 84
|
|
|
|
Tak, konecne som si poriadne v klude zahral to demo a som prijemne prekvapeny:) Je to uzasne si zahrat hru o ktorej som cca rok len pisal a vobec nevedel co to bude zac.
Najviac ma prekvapila grafika, neviem ci to je tym ze je to cez den, ale mam pocit ze otrasne kriklave textury z NFSU & NFSU2 su uz definitivne prec a snad sa uz nikdy nevratia To prostredie je pekne, pripomina mi to San Andreas, plno betonu, tu a tam nejaky park, nejaka pekna budova... Celkovo je ta grafika oproti NFS:U2 pre mna prijemnejsia (alebo je to tym ze Underground 2 som hral na GF 440 MX? )
Za velmi dobru vec povazujem hlavne Speedbreaker, je to pekne spestrenie a obcas to aj pomoze, pretoze mam pocit ze hra je teraz o nieco tazsia. Hrac sa musi viac vzit do toho auta, myslim ze system "Tour de zvodidlo" je uz tiez minulostou, to auto po naraze viac hadze a niekedy je lepsie pribrzdit alebo pouzit Speedbreaker. Celkovo mi to pripada zase o kusok realistickejsie (ale fakt len o malicky kusok )
Ti chlpati po kazdom zavode budu asi ako keby bol v NFSU2 povinny outrun po kazdej jazde. Je mozne ze to zacne nudit. Ale pacia sa mi statistiky po zavode, kolko som rozbil aut, spachal priestupkov, kolko som sposobil mestu skodu... A tie deštrukt komba ktore mozete spravit ked prerazate zatarasy... skoro jak THPS
Skoda toho poskodenia, to tam naozaj mohlo byt, tie porozbijane skla su trochu trapne Ale vytuneny Cayman je roztomily
_________________ "Bůh mi nadělil inteligenci, pracovitost a nadání (a Vám ne)."
"Můj názor má moc, sílu a význam. Váš názor neznamená vůbec nic!" |
|
So 12.11.2005, 04:37 |
|
|
Anonymný
|
|
|
Heledte mam mensi dotaz,je normalni ze mi skoro doslova sviti chodniky?? Jinac ta grafika je fakt lepsi,neni to uz takova ta "komixova" ale proste realisticka..dale bych se chtel zeptat kdyz jedu rychle tak to je mym PC ze to jede trosku pomaleji??Dekuji za odpovedi..
Jinac uz se tesim az ji budu mit v rukach plne verzi!!Jinac nfs.sk je nejlepsi fanweb o nfs:o)
|
|
So 12.11.2005, 15:24 |
|
|
Jakkub
AMERICAN FARMER
Založený: 09.09.2004 Príspevky: 84
|
|
|
|
to je velmi jednoducha otazka, tymto nastavenim dosiahnes to ze ti chodniky a auta prestanu "svietit" a zaroven sa ti hra neuveritelne zrychli, takze uz nebudes mat problem s tym ze ti hra ide obcas pomaly:
v nastaveni grafiky daj
Road reflection detail: 0/3
Car reflection detail: Low
Car reflection update rate: 0/3
zaroven sa ti mozno uvolni vykon na vacsi AA a hra bude este krajsia skratka vsetko co vylepsuje reflexie (odrazy) treba dat prec, tie odrazy su totiz na blitie
_________________ "Bůh mi nadělil inteligenci, pracovitost a nadání (a Vám ne)."
"Můj názor má moc, sílu a význam. Váš názor neznamená vůbec nic!" |
|
So 12.11.2005, 15:38 |
|
|
wormy
Divák
Založený: 14.09.2004 Príspevky: 10
|
|
|
|
jj podla mna je to prostredie lepsie (ovela)ako v nfsu1,2 mi to pripomina velmi HP2 pri ktorom som stravil celkom dost hodin A celkom ma potesilo aj to ze sa da zajst skoro vsade......vsade kde je skloo sa skoro da ist a maloktory plot je len obycajna textura ktoru by ste neporazili ani tankom
|
|
So 12.11.2005, 16:21 |
|
|
D-man
Anonymný
|
|
|
vy sa mate mne tie odrazy ciest ani nefungujú zrejme to je DX9 efekt
|
|
So 12.11.2005, 16:27 |
|
|
wormy
Divák
Založený: 14.09.2004 Príspevky: 10
|
|
|
|
| | vy sa mate mne tie odrazy ciest ani nefungujú zrejme to je DX9 efekt | neboj ani mne to nefuguje
|
|
So 12.11.2005, 17:18 |
|
|
Anonymný
|
|
|
Jj diky moc...potom co jsem to udelal tak se to zacalo podobovat undergroundum 2,ale porad lepsi nez ty do oci bijici svetelne odrazy
//Edit JXP: skoda, ze jsi se nepodepsal ... nebo rovnou nezaregistroval. Anonyme .
|
|
So 12.11.2005, 17:28 |
|
|
_JXP_
Administrátor
Založený: 15.11.2004 Príspevky: 343
|
|
|
|
jinak svetelne efekty nekdy hodne stezuji rizeni, vy co je nevidite mate tedy mirnou vyhodu, ale schvalne se podivejte, co vidi ti druzi )
1. Soupeř právě zapnul nitro ...
2. Prechod svetlo stin, taky docela kontrast pro oci ...
V prubehu jednoho zavodu se zmeni pocasi mnohokrat ... asi se NfSMW odehrava v dubnu )
3. Jeste je krasne jasno ... kde mam kua ty slunecni bryle ? )
4. Za zatackou se ovsem uz zatahuje, to nevesti nic dobreho.
5. A je to tady, aprilovy desticek ... sakra, vzal jsem si sebou destnik ? )
6. Tak nic, je to dobry, byla to jen prehanka, tamhle uz je zase jasno ... kde mam teda ty slunecni bryle ? ))
A to se prosim pocasi klidne z jasno/prsi zmeni 4x za 2 minutovy zavod ) No, to by zase nemuselo, ale auto se vice mene chova stejne.
Naposledy upravil _JXP_ dňa So 12.11.2005, 20:19, celkom upravené 6 krát |
|
So 12.11.2005, 19:15 |
|
|
Seymour
bot
Založený: 14.06.2005 Príspevky: 16777175 Bydlisko: A najvacsia diera je Prievidzaaaaa!
|
|
|
|
ako sme dnes hrali online, moje dojmy su dost zmiesane...
online postrada tie uplne zakladne veci, ako PING, menovky na autach pocas zavodu, nejako som nepobral ten sposob pripojovania sa - cakanie na zelene svetielko a asi najvacsi error, je to, ze nejde urobit hru na heslo, a to spolu s chybajucim kickom userov ma za vynu, ze ako som sa aj sam presvedcil, je takmer nemozne, aby sa pripojil ten co ma... no jednoducho, je to ako nedokoncene, dufam ze full bude mat online aspon 3x viac prepracovanejsi, lebo to by ma fuckt nasr... nahnevalo...
single proti PC je celkom OK, niekedy ma velmi prekvapili policajti svojim takmer dokonalym konanim...
|
|
So 12.11.2005, 19:18 |
|
|
s10®
Začínajúci tuner
Založený: 16.11.2004 Príspevky: 150 Bydlisko: slovensko
|
|
|
|
demo je celkom v pohode ale na tratiach ktore su dane ma zarazili niektore zakernosti, napr stron na vonkajsej strane zakruty ktory minam len tak tak alebo ZMENA FARBY TYCH HRANICNYCH PASOV ktore vymedzuju trat, jednoducho zlta farba je absolutne nevyhovujuca.
a este k tym efektom niekedy je to fakt o zivot aspon nieco vidiet. takto to vidim ja
_________________ NAJDI POKOJ DUŠE ^_^
|
|
So 12.11.2005, 20:37 |
|
|
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy Nemôžete odpovedať na témy Nemôžete upravovať svoje príspevky Nemôžete mazať svoje príspevky Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Template by Freestyle XL, modified by Jakkub
|
|