Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk
RegistráciaHľadaťFAQZoznam užívateľovUžívateľské skupinyNeedForSpeed.sk
Prihlásenie
Tunning motoru prevodovky Turba ECU...
Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 
Odpovedať na tému    Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk » Váš tuning Zobraziť predchádzajúcu tému
Zobraziť nasledujúcu tému
Tunning motoru prevodovky Turba ECU...
Autor Správa
Kein
! EPICKÁ LAMA !
! EPICKÁ LAMA !


Založený: 05.11.2004
Príspevky: 646
Bydlisko: HlučínRulez =)
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Tunning motoru prevodovky Turba ECU... Odpovedať s citátom
hazejte sem tipy:


tak treba u prevodovky doporucuju dat 1 a druhou rychlost na akceleraci mas to sqelej odpich a posledni na top speed Wink

_________________
JSEM NEJLEPŠÍ NA SVĚTĚ!!! NEJLEPŠÍ!!!


Naposledy upravil Kein dňa Pi 31.12.2004, 19:42, celkom upravené 1 krát
Št 18.11.2004, 21:46 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
marlin
Modelář
Modelář


Založený: 01.11.2004
Príspevky: 371
Bydlisko: New Bor
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
hehe, uz jsem to nasel Mr. Green
mezi 2000-3500 rpm dat nejvetsi kroutak, a mezi 4500 - cca8000 rpm dat nejvetsi tlakovani turba, to ty krivky potom stoji za to, a nejedeto zas tak zle, musim si s tim poradne vyhrat Mr. Green Mr. Green Mr. Green

_________________
Pi 19.11.2004, 01:50 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
_JXP_
Administrátor
Administrátor


Založený: 15.11.2004
Príspevky: 343

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
jj, Dyno Performance Tuning neni zase az tak jednoduchy. Mam napr takovyto problem:

Pokud nastavim parametry pro Drag a jedu na valce mam maximalku a parametry jine, nez kdyz pak jedu Drag zavod nebo na testovacim okruhu.

Konkretne v zavode napr, maximalka podle valcu je 333,1 km/h, ale v zavode mi motor umre jiz na hranici 300 km/h.

Resil jsem to zmenou pomeru prevodu z akcelerace do rychlosti, ale to se mi nejak nepozdava.

Cim myslite, ze to to je zpusobeno ? Ze by pritlak ? Nebo Grip ? Kdopak je zkuseny ladic .... pijan Mr. Green
So 20.11.2004, 14:03 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marlin
Modelář
Modelář


Založený: 01.11.2004
Príspevky: 371
Bydlisko: New Bor
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
J X P Napísal:
jj, Dyno Performance Tuning neni zase az tak jednoduchy. Mam napr takovyto problem:

Pokud nastavim parametry pro Drag a jedu na valce mam maximalku a parametry jine, nez kdyz pak jedu Drag zavod nebo na testovacim okruhu.

Konkretne v zavode napr, maximalka podle valcu je 333,1 km/h, ale v zavode mi motor umre jiz na hranici 300 km/h.

Resil jsem to zmenou pomeru prevodu z akcelerace do rychlosti, ale to se mi nejak nepozdava.

Cim myslite, ze to to je zpusobeno ? Ze by pritlak ? Nebo Grip ? Kdopak je zkuseny ladic .... pijan Mr. Green

ulozis si to vubec? podle me to bude v aerodynamice, protoze na valci jakxsi ten odpor neni.....

_________________
So 20.11.2004, 19:55 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
_JXP_
Administrátor
Administrátor


Založený: 15.11.2004
Príspevky: 343

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
Co si ulozim vubec ? Pokud uvazuju logicky tak to aerodynamikou si myslim je (valce neni aerodynymicky tunel), ale ptem se kvuli praktickym zkusenostem. Zajimalo by mne jak maji ostatni nastaveny pritlak, konkretni hodnoty, ale to jen pro otestovani, vyladit se stejne kazdy auto musi nakonec jinak.
So 20.11.2004, 20:18 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marlin
Modelář
Modelář


Založený: 01.11.2004
Príspevky: 371
Bydlisko: New Bor
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
no, kdyz odachazis z toho dyna, tak jestli si to nastaveni ulozis, ja mam ejrodynamiku nastavenou tak, aby byl velkej pritlak v zatackach....

_________________
So 20.11.2004, 20:38 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
_JXP_
Administrátor
Administrátor


Založený: 15.11.2004
Príspevky: 343

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
uff, ano, ukladam to, teda ... ted si skoro rikam, jestli na tebe pusobim jako takova lama, bych se mel nad sebou zamyslet Mr. Green

Jinak mluvim o Dragu, takze o zatackach nemuze byt reci, chlape. Jsi se do toho nejaksi zamotal Wink .
So 20.11.2004, 22:31 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
salow
Anonymný





Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
v aeodynamice to nejspíš bude....na válci se na aerodynamiku zrovna nehraje tak si vem že ten aerodynamickej odpor ti pak na ty trati vezme tech 33km/h nebo o kolik je ten rozdíl.
jinak si myslim že jsem docela huste vymak l nastavení turba a ecu ale ot si nechám pro sebe^^
Ne 21.11.2004, 01:28
Spud
Začínajúci tuner
Začínajúci tuner


Založený: 16.11.2004
Príspevky: 137

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
salow Napísal:
v aeodynamice to nejspíš bude....na válci se na aerodynamiku zrovna nehraje tak si vem že ten aerodynamickej odpor ti pak na ty trati vezme tech 33km/h nebo o kolik je ten rozdíl.
jinak si myslim že jsem docela huste vymak l nastavení turba a ecu ale ot si nechám pro sebe^^


pro sebe si to nechat muzes Smile ukaz aspon za kolik das test run nebo udaje z brzdy sem nebo do topicu vykon na brzde Smile
Ne 21.11.2004, 03:18 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
_JXP_
Administrátor
Administrátor


Založený: 15.11.2004
Príspevky: 343

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
salow Napísal:
v aeodynamice to nejspíš bude....na válci se na aerodynamiku zrovna nehraje tak si vem že ten aerodynamickej odpor ti pak na ty trati vezme tech 33km/h nebo o kolik je ten rozdíl.
jinak si myslim že jsem docela huste vymak l nastavení turba a ecu ale ot si nechám pro sebe^^


jj, kazdy to mame nejake vymakane nastaveni ECU a Turba. Tak se pochlub screenem, ne jen recma, to umi kazdy Mr. Green

jinak ty woe ... si predstavte, z 0-100 za 0,98s a maximalka 450 km/h ...to TTcko je fakt super, mam ho dokonale naladeny, ale to jak si necham jako salow pro sebe Mr. Green Twisted Evil Laughing
Ne 21.11.2004, 11:24 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marlin
Modelář
Modelář


Založený: 01.11.2004
Príspevky: 371
Bydlisko: New Bor
Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
asi jsem se zamotal Rolling Eyes to je pravda na drag, docela by me zajimalo, kdyz to testujete, ty udaje co sem hazite, to je z brzdy nebo z test run? a kdyz jedete test run, pouzivate NOS nebo ne?

_________________
Ne 21.11.2004, 11:42 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
salow
Divák
Divák


Založený: 21.11.2004
Príspevky: 8

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
ale ja to ještě nedohrá latakže by to moc neřeklo:) a hlavne si myslim že tam nejdeo macximalku a o best zrychlení musí udelat nej kompromis aby to jele...to už bych to prozradil:) proste si myslim že jde o co nej výkon a kroutak

PS: ještě nutno dodat že mluvim o nastavení do circuit
Ne 21.11.2004, 12:13 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
_JXP_
Administrátor
Administrátor


Založený: 15.11.2004
Príspevky: 343

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
salow Napísal:
ale ja to ještě nedohrá latakže by to moc neřeklo:) a hlavne si myslim že tam nejdeo macximalku a o best zrychlení musí udelat nej kompromis aby to jele...to už bych to prozradil:) proste si myslim že jde o co nej výkon a kroutak

PS: ještě nutno dodat že mluvim o nastavení do circuit


To co rikas je velka pravda, presto i kW a Nm musis nejak na silnici prenest, mit vykon, ktery nevyuziju (kroutak ti nejvic pomuze v kopcich) je fajn. Proto take u meho TTcka nemam nastaveni na maximalni rychlost, ale spis na rychly prujezd zatackou a naslednou akceleraci po vyjezdu z ni. Kdyz proste soupere nepustis, tak mu ani vyssi maximalka nepomuze.

Toto je uplne nejlepe videt ve StreetX, kde souperum jsem schopen ujet o vice nez 1/2 kola (nastaveni obtiznosti medium) a to je na takto kratke trati a zavodu trvajicim kolem 2 minut vice nez slusne. I proto je tam vice druhu tuningu pro ruzne typy zavodu. A pak mam take rozdilne nastavenou ucinnost nitra, presto to k dokonalosti ma daleko.

Kdyby existoval nejaky nastroj na virtulani vyladeni motoru, tak to bych si teprve uzil, toho se asi ale nikdy nedockam. Virtualni aerodynamicky tunel, pripadne tester tlumicu ... to uz bych chtel moc. Na trati to sice clovek muze poznat, ale ja bohuzel ne. Zkousel jsem u mnoha parametru nastavit extremni hodnoty zleva doprava, jen kvuli testovani co se zmeni a cas jsem mel skoro stejny.
Ne 21.11.2004, 12:49 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Spud
Začínajúci tuner
Začínajúci tuner


Založený: 16.11.2004
Príspevky: 137

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
J X P Napísal:
salow Napísal:
v aeodynamice to nejspíš bude....na válci se na aerodynamiku zrovna nehraje tak si vem že ten aerodynamickej odpor ti pak na ty trati vezme tech 33km/h nebo o kolik je ten rozdíl.
jinak si myslim že jsem docela huste vymak l nastavení turba a ecu ale ot si nechám pro sebe^^


jj, kazdy to mame nejake vymakane nastaveni ECU a Turba. Tak se pochlub screenem, ne jen recma, to umi kazdy Mr. Green

jinak ty woe ... si predstavte, z 0-100 za 0,98s a maximalka 450 km/h ...to TTcko je fakt super, mam ho dokonale naladeny, ale to jak si necham jako salow pro sebe Mr. Green Twisted Evil Laughing



450? a z 0-100 za 0,98s? to chcu videt hod sem prosimte foto
Ne 21.11.2004, 13:31 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
salow
Divák
Divák


Založený: 21.11.2004
Príspevky: 8

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
dávám jsem udaje z mý 35% (možná ale jenom 30% ted nevim jestli je to spravnej screen) corsy jde o circuit...mužete videt jak se mi podařilo vytunit motor ve všem do plusu;)

EDIT: TEd mám ale menší problemy se vzlétavostí mýho prcka:)


Ne 21.11.2004, 17:06 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
Spud
Začínajúci tuner
Začínajúci tuner


Založený: 16.11.2004
Príspevky: 137

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
Taky sem se trochu hral tady je vysledek.
Jeste ten First run nebyl na deafault ten uz byl trochu upraveny



a vysledek me prace Smile


Ne 21.11.2004, 19:29 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
wormy
Divák
Divák


Založený: 14.09.2004
Príspevky: 10

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
jak mate nastevena aerodinamiku?
Ne 21.11.2004, 19:32 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
salow
Divák
Divák


Založený: 21.11.2004
Príspevky: 8

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
wormy Napísal:
jak mate nastevena aerodinamiku?

to zaleží podle me jaký máš auto...ja mam lehoučký auto takže to mám na víc doleva aspon myslim že by to tak melo bejt
Ne 21.11.2004, 19:55 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky ICQ
wormy
Divák
Divák


Založený: 14.09.2004
Príspevky: 10

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
tak ja sa tam nebudem vobec starat lebo tomu vobec nerozuiem...............
Ne 21.11.2004, 20:27 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Spud
Začínajúci tuner
Začínajúci tuner


Založený: 16.11.2004
Príspevky: 137

Užívateľ nie je momentálne prítomný na fóre

Príspevok Odpovedať s citátom
wormy Napísal:
tak ja sa tam nebudem vobec starat lebo tomu vobec nerozuiem...............


musis to proste vyzkouset....
Ne 21.11.2004, 21:12 Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:    
Odpovedať na tému    Obsah fóra FORUM.needforspeed.sk » Váš tuning Časy uvádzané v GMT + 2 hodiny
Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
Strana 1 z 5
Prejdi na: 
Rýchla odpoveď


Nemôžete odosielať nové témy
Nemôžete odpovedať na témy
Nemôžete upravovať svoje príspevky
Nemôžete mazať svoje príspevky
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template by Freestyle XL, modified by JakkubTOPlist