Autor |
Správa |
Kein
! EPICKÁ LAMA !
Založený: 05.11.2004 Príspevky: 646 Bydlisko: HlučínRulez =)
|
|
Tunning motoru prevodovky Turba ECU... |
|
hazejte sem tipy:
tak treba u prevodovky doporucuju dat 1 a druhou rychlost na akceleraci mas to sqelej odpich a posledni na top speed
_________________ JSEM NEJLEPŠÍ NA SVĚTĚ!!! NEJLEPŠÍ!!!
Naposledy upravil Kein dňa Pi 31.12.2004, 19:42, celkom upravené 1 krát |
|
Št 18.11.2004, 21:46 |
|
|
marlin
Modelář
Založený: 01.11.2004 Príspevky: 371 Bydlisko: New Bor
|
|
|
|
hehe, uz jsem to nasel
mezi 2000-3500 rpm dat nejvetsi kroutak, a mezi 4500 - cca8000 rpm dat nejvetsi tlakovani turba, to ty krivky potom stoji za to, a nejedeto zas tak zle, musim si s tim poradne vyhrat
_________________ |
|
Pi 19.11.2004, 01:50 |
|
|
_JXP_
Administrátor
Založený: 15.11.2004 Príspevky: 343
|
|
|
|
jj, Dyno Performance Tuning neni zase az tak jednoduchy. Mam napr takovyto problem:
Pokud nastavim parametry pro Drag a jedu na valce mam maximalku a parametry jine, nez kdyz pak jedu Drag zavod nebo na testovacim okruhu.
Konkretne v zavode napr, maximalka podle valcu je 333,1 km/h, ale v zavode mi motor umre jiz na hranici 300 km/h.
Resil jsem to zmenou pomeru prevodu z akcelerace do rychlosti, ale to se mi nejak nepozdava.
Cim myslite, ze to to je zpusobeno ? Ze by pritlak ? Nebo Grip ? Kdopak je zkuseny ladic .... pijan
|
|
So 20.11.2004, 14:03 |
|
|
marlin
Modelář
Založený: 01.11.2004 Príspevky: 371 Bydlisko: New Bor
|
|
|
|
| | jj, Dyno Performance Tuning neni zase az tak jednoduchy. Mam napr takovyto problem:
Pokud nastavim parametry pro Drag a jedu na valce mam maximalku a parametry jine, nez kdyz pak jedu Drag zavod nebo na testovacim okruhu.
Konkretne v zavode napr, maximalka podle valcu je 333,1 km/h, ale v zavode mi motor umre jiz na hranici 300 km/h.
Resil jsem to zmenou pomeru prevodu z akcelerace do rychlosti, ale to se mi nejak nepozdava.
Cim myslite, ze to to je zpusobeno ? Ze by pritlak ? Nebo Grip ? Kdopak je zkuseny ladic .... pijan |
ulozis si to vubec? podle me to bude v aerodynamice, protoze na valci jakxsi ten odpor neni.....
_________________ |
|
So 20.11.2004, 19:55 |
|
|
_JXP_
Administrátor
Založený: 15.11.2004 Príspevky: 343
|
|
|
|
Co si ulozim vubec ? Pokud uvazuju logicky tak to aerodynamikou si myslim je (valce neni aerodynymicky tunel), ale ptem se kvuli praktickym zkusenostem. Zajimalo by mne jak maji ostatni nastaveny pritlak, konkretni hodnoty, ale to jen pro otestovani, vyladit se stejne kazdy auto musi nakonec jinak.
|
|
So 20.11.2004, 20:18 |
|
|
marlin
Modelář
Založený: 01.11.2004 Príspevky: 371 Bydlisko: New Bor
|
|
|
|
no, kdyz odachazis z toho dyna, tak jestli si to nastaveni ulozis, ja mam ejrodynamiku nastavenou tak, aby byl velkej pritlak v zatackach....
_________________ |
|
So 20.11.2004, 20:38 |
|
|
_JXP_
Administrátor
Založený: 15.11.2004 Príspevky: 343
|
|
|
|
uff, ano, ukladam to, teda ... ted si skoro rikam, jestli na tebe pusobim jako takova lama, bych se mel nad sebou zamyslet
Jinak mluvim o Dragu, takze o zatackach nemuze byt reci, chlape. Jsi se do toho nejaksi zamotal .
|
|
So 20.11.2004, 22:31 |
|
|
salow
Anonymný
|
|
|
v aeodynamice to nejspíš bude....na válci se na aerodynamiku zrovna nehraje tak si vem že ten aerodynamickej odpor ti pak na ty trati vezme tech 33km/h nebo o kolik je ten rozdíl.
jinak si myslim že jsem docela huste vymak l nastavení turba a ecu ale ot si nechám pro sebe^^
|
|
Ne 21.11.2004, 01:28 |
|
|
Spud
Začínajúci tuner
Založený: 16.11.2004 Príspevky: 137
|
|
|
|
| | v aeodynamice to nejspíš bude....na válci se na aerodynamiku zrovna nehraje tak si vem že ten aerodynamickej odpor ti pak na ty trati vezme tech 33km/h nebo o kolik je ten rozdíl.
jinak si myslim že jsem docela huste vymak l nastavení turba a ecu ale ot si nechám pro sebe^^ |
pro sebe si to nechat muzes ukaz aspon za kolik das test run nebo udaje z brzdy sem nebo do topicu vykon na brzde
|
|
Ne 21.11.2004, 03:18 |
|
|
_JXP_
Administrátor
Založený: 15.11.2004 Príspevky: 343
|
|
|
|
| | v aeodynamice to nejspíš bude....na válci se na aerodynamiku zrovna nehraje tak si vem že ten aerodynamickej odpor ti pak na ty trati vezme tech 33km/h nebo o kolik je ten rozdíl.
jinak si myslim že jsem docela huste vymak l nastavení turba a ecu ale ot si nechám pro sebe^^ |
jj, kazdy to mame nejake vymakane nastaveni ECU a Turba. Tak se pochlub screenem, ne jen recma, to umi kazdy
jinak ty woe ... si predstavte, z 0-100 za 0,98s a maximalka 450 km/h ...to TTcko je fakt super, mam ho dokonale naladeny, ale to jak si necham jako salow pro sebe
|
|
Ne 21.11.2004, 11:24 |
|
|
marlin
Modelář
Založený: 01.11.2004 Príspevky: 371 Bydlisko: New Bor
|
|
|
|
asi jsem se zamotal to je pravda na drag, docela by me zajimalo, kdyz to testujete, ty udaje co sem hazite, to je z brzdy nebo z test run? a kdyz jedete test run, pouzivate NOS nebo ne?
_________________ |
|
Ne 21.11.2004, 11:42 |
|
|
salow
Divák
Založený: 21.11.2004 Príspevky: 8
|
|
|
|
ale ja to ještě nedohrá latakže by to moc neřeklo:) a hlavne si myslim že tam nejdeo macximalku a o best zrychlení musí udelat nej kompromis aby to jele...to už bych to prozradil:) proste si myslim že jde o co nej výkon a kroutak
PS: ještě nutno dodat že mluvim o nastavení do circuit
|
|
Ne 21.11.2004, 12:13 |
|
|
_JXP_
Administrátor
Založený: 15.11.2004 Príspevky: 343
|
|
|
|
| | ale ja to ještě nedohrá latakže by to moc neřeklo:) a hlavne si myslim že tam nejdeo macximalku a o best zrychlení musí udelat nej kompromis aby to jele...to už bych to prozradil:) proste si myslim že jde o co nej výkon a kroutak
PS: ještě nutno dodat že mluvim o nastavení do circuit |
To co rikas je velka pravda, presto i kW a Nm musis nejak na silnici prenest, mit vykon, ktery nevyuziju (kroutak ti nejvic pomuze v kopcich) je fajn. Proto take u meho TTcka nemam nastaveni na maximalni rychlost, ale spis na rychly prujezd zatackou a naslednou akceleraci po vyjezdu z ni. Kdyz proste soupere nepustis, tak mu ani vyssi maximalka nepomuze.
Toto je uplne nejlepe videt ve StreetX, kde souperum jsem schopen ujet o vice nez 1/2 kola (nastaveni obtiznosti medium) a to je na takto kratke trati a zavodu trvajicim kolem 2 minut vice nez slusne. I proto je tam vice druhu tuningu pro ruzne typy zavodu. A pak mam take rozdilne nastavenou ucinnost nitra, presto to k dokonalosti ma daleko.
Kdyby existoval nejaky nastroj na virtulani vyladeni motoru, tak to bych si teprve uzil, toho se asi ale nikdy nedockam. Virtualni aerodynamicky tunel, pripadne tester tlumicu ... to uz bych chtel moc. Na trati to sice clovek muze poznat, ale ja bohuzel ne. Zkousel jsem u mnoha parametru nastavit extremni hodnoty zleva doprava, jen kvuli testovani co se zmeni a cas jsem mel skoro stejny.
|
|
Ne 21.11.2004, 12:49 |
|
|
Spud
Začínajúci tuner
Založený: 16.11.2004 Príspevky: 137
|
|
|
|
| | | | v aeodynamice to nejspíš bude....na válci se na aerodynamiku zrovna nehraje tak si vem že ten aerodynamickej odpor ti pak na ty trati vezme tech 33km/h nebo o kolik je ten rozdíl.
jinak si myslim že jsem docela huste vymak l nastavení turba a ecu ale ot si nechám pro sebe^^ |
jj, kazdy to mame nejake vymakane nastaveni ECU a Turba. Tak se pochlub screenem, ne jen recma, to umi kazdy
jinak ty woe ... si predstavte, z 0-100 za 0,98s a maximalka 450 km/h ...to TTcko je fakt super, mam ho dokonale naladeny, ale to jak si necham jako salow pro sebe |
450? a z 0-100 za 0,98s? to chcu videt hod sem prosimte foto
|
|
Ne 21.11.2004, 13:31 |
|
|
salow
Divák
Založený: 21.11.2004 Príspevky: 8
|
|
|
|
dávám jsem udaje z mý 35% (možná ale jenom 30% ted nevim jestli je to spravnej screen) corsy jde o circuit...mužete videt jak se mi podařilo vytunit motor ve všem do plusu;)
EDIT: TEd mám ale menší problemy se vzlétavostí mýho prcka:)
|
|
Ne 21.11.2004, 17:06 |
|
|
Spud
Začínajúci tuner
Založený: 16.11.2004 Príspevky: 137
|
|
|
|
Taky sem se trochu hral tady je vysledek.
Jeste ten First run nebyl na deafault ten uz byl trochu upraveny
a vysledek me prace
|
|
Ne 21.11.2004, 19:29 |
|
|
wormy
Divák
Založený: 14.09.2004 Príspevky: 10
|
|
|
|
jak mate nastevena aerodinamiku?
|
|
Ne 21.11.2004, 19:32 |
|
|
salow
Divák
Založený: 21.11.2004 Príspevky: 8
|
|
|
|
| | jak mate nastevena aerodinamiku? |
to zaleží podle me jaký máš auto...ja mam lehoučký auto takže to mám na víc doleva aspon myslim že by to tak melo bejt
|
|
Ne 21.11.2004, 19:55 |
|
|
wormy
Divák
Založený: 14.09.2004 Príspevky: 10
|
|
|
|
tak ja sa tam nebudem vobec starat lebo tomu vobec nerozuiem...............
|
|
Ne 21.11.2004, 20:27 |
|
|
Spud
Začínajúci tuner
Založený: 16.11.2004 Príspevky: 137
|
|
|
|
| | tak ja sa tam nebudem vobec starat lebo tomu vobec nerozuiem............... |
musis to proste vyzkouset....
|
|
Ne 21.11.2004, 21:12 |
|
|
|